مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

تمرینات سرعتی در دستور کار تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته؛

تمرینات سرعتی در دستور کار تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته؛
سلیمانی: در رقابتهای آسیایی هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم

سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان کاراته گفت: با توجه به نتایج بدست آمده در مسابقات بین المللی ترکیه، در یکی دو وزن برای انتخاب نفرات تردید وجود داشت که با برگزاری انتخابی درون اردویی نفر اول و دوم هر وزن مشخص شدند، هر چند این ترکیب تا آخرین لحظه ممکن است تغییر کند.



علیرضا سلیمانی ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: صبح امروز در دو وزن جوانان طی سه مبارزه انتخابی برگزار شد که آرش یونسی در وزن منهای 61 کیلو گرم با دو پیروزی مقابل ایمان آشوری صاحب برتری شد و به عنوان اول این وزن شناخته شد و در سنگین وزن رضا کارکن که در انتخابی قبلی هم نفر برتر این وزن معرفی شد در دو مبارزه علیرضا هاشم زاده را مغلوب کرد و یک بار هم نتیجه را واگذار کرد تا شانس بیشتری برای مسابقات آسیایی داشته باشد.


سلیمانی در پاسخ به این سوال که مرحله بعدی اردو با نفرات فیکس برگزار می شود یا نفرات دوم اوزان نیز حضور خواهند داشت، گفت: به جز مرحله آخر اردو که 8 تا 13 تیر ماه در ارومیه برگزار می شود و تنها اعزامی های نهایی حضور دارند در اردوی بعدی نفرات دوم می توانند در اردو حضور داشته باشند مگر اینکه خودشان ترجیح دهند که نیایند.

سلیمانی در خصوص تمرینات تیم ملی گفت: در حال حاضر روزانه 2 نوبت تمرینات فنی و بدنسازی انجام می دهیم اما تمرینات تخصصی تر شده و با نزدیک شدن به زمان مسابقات قهرمانی آسیا تمرینات سرعتی در دستور کار قرار می گیرد.

وی در خصوص اردوی تدارکاتی تیم ملی هم گفت: با شرکت در تورنمنت بین المللی ترکیه نقاط قوت و ضعف را شناسایی کردیم و به نتایجی که می خواستیم رسیدیم، اما سعی می کنیم مسابقات دوستانه ای را هم با تیمهای داخلی داشته باشیم.

سلیمانی در مورد حریفان اصلی تیم ملی در رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: همه کشورها برای حضور قدرتمندانه در این مسابقات سرمایه گذاری کرده اند و ما هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم. ژاپن، مالزی، ویتنام و اندونزی از شرق آسیا و نیز تیمهای کویت و اردن از غرب آسیا مهمترین حریفان ما هستند که هر کدام یک مدعی محسوب می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد