مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

درجلسه فدراسیون کاراته، گزارش عملکرد مربیان کاتا ارائه شد

درجلسه با سرپرست فدراسیون کاراته،
گزارش عملکرد مربیان کاتا ارائه شد

جلسه مربیان تیم ملی کاتا با محمد صادق فرجی، سرپرست فدراسیون صبح امروز (دوشنبه 22 خرداد) در محل فدراسیون برگزار شد و مربیان گزارشی از عملکرد تیم ملی کاتا ارائه دادند.

کیکاووس سعیدی، سرمربی تیم ملی کاتا در همین خصوص به سایت فدراسیون کاراته گفت:آقایان اکرامی، ناظریان، مردانی و کمانگیر 5 ناظر و کارشناسی بودند که در محل تمرینات اردوی تیم ملی کاتا حاضر شدند و از نزدیک عملکرد اردونشینان را ارزیابی کردند.

وی افزود: این تنها فرصتی بود که ما بتوانیم از نظرات کارشناسان استفاده کرده و از آن بهره برداری کنیم، چرا که فرصت کمی تا مسابقات آسیایی باقی مانده و باید در برطرف کردن نقاط ضعف اقدام کنیم.

سعیدی گفت: تیم ملی بزرگسالان در رقابتهای غرب آسیا و لیگ جهانی "کاراته وان" اندونزی و تیم ملی نوجوانان و جوانان در مسابقات جایزه بزرگ ترکیه که اوایل تیر ماه برگزار می شود که امیدوارم با توجه به اهمیتی که مسئولین فدراسیون به بخش کاتا دارند نتیجه ای فراخور کاراته ایران در این رقاتبها بدست آید.

وی گفت: تاکنون 5 مرحله اردو برگزار شده و ملی پوشان در آمادگی 70 درصد هستند و شرایط خوبی دارند و آخرین مرحله اردو قرار است که 11 تیر ماه بعد از شرکت تیم در مسابقات تدارکاتی برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: کاتاروها طبق برنامه مربیان کارهای بدنسازی و فنی را انجام می دهند و تمرینات پرفشار را به صورت غیر متمرکز دنبال می کنند.

گفتنی است، در این دیدار سرپرست فدراسیون ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های مربیان کاتا،اعلام کرد که فدراسیون تمام سعی و تلاش خود را جهت ایجاد تسهیلات و امکانات برای ملی پوشان فراهم خواهد کرد تا تیم کاتا در رقابتهای پیش رو نتایج خوب و در خور توجه جایگاه کاراته ایران را بدست آورد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد