مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

حسن بیگی:شایسته ترین و آماده ترین کاراته کاها به ازبکستان می روند

حسن بیگی:مطمئناً بهترین، شایسته ترین و آماده ترین کاراته کاها به ازبکستان می روند

ابراهیم حسن بیگی اردونشین وزن 75-کیلوگرم که روز جمعه به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران موفق نشده بود در رقابتهای سه جانبه شرکت کند، با بهبود یافتن مصدومیتش از روز دوشنبه تمریناتش را به همراه سایر نفرات این وزن زیر نظر شهاب سلطانی در زنجان آغاز کرد.

حسن بیگی به سایت فدراسیون کاراته گفت: خیلی دوست داشتم روز جمعه در مسابقات سه جانبه شرکت کنم، اما به دلیل مصدومیت و صلاحدید کادر فنی مبارزه نکردم.

وی ادامه داد: با بر طرف شدن مصدومیتم در حال حاضر در کنار تمرینات آماده سازی، فیزیوتراپی هم انجام می دهم. در دو روز گذشته در تمرینات تخصصی روی تکنیک و تاکتیک کار کردیم.

حسن بیگی افزود: خاصیت برپایی اردوها برای هر وزن این است مربی تمرکز بیشتری روی بازیکنانش دارد.

وی در خصوص وضعیت آمادگی اش گفت: از شرایطم راضی هستم و تمام سعی و تلاشم بر این است که بتوانم تیم ملی را در رقابتهای آسیایی همراهی کنم.

حسن بیگی در خصوص مسابقات "کاراته وان" اندونزی گفت: مسابقات جاکارتا میدان تدارکاتی خوبی برای ما است و این مسابقات می تواند دستاورد خوبی برای تیم ملی داشته باشد.

وی در خصوص بازگشت سعید فرخی به اردوی تیم ملی گفت:من از بازگشت او بسیار خوشحالم. سعید از دوستان خوب من است و به عنوان بزرگتر تیم حضورش برای همه بچه ها روحیه بخش است و من مطمئناً از تجربیات فرخی نهایت استفاده را در اردوها خواهم برد.

حسن بیگی در خصوص حریفان آسیایی وزن 75 کیلوگرم گفت: چند حریف خوب در این وزن حضور دارند از جمله کاراته کای ژاپنی که مدال جهانی دارد، اما ما در این وزن همیشه بهترین نتایج را بدست آوردیم.وی در مورد اینکه چقدر شانس برای خودش قائل است که در ترکیب ثابت تیم ملی قرار بگیرد، گفت:خوشبختانه جو خوبی بر اردو حکمفرماست و همه یکدل و صمیمی هستند.در وزن منهای 75 کیلو گرم هم فضای صمیمی بین بچه ها وجود دارد. واقعاً فرقی نمی کند که چه کسی نماینده ایران دراین وزن باشد، مهم این است که شایسته ترین، بهترین و آماده ترین نفر روی تاتامی خواهد رفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد