مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

سمینار سالانه سبک گوجوریو اوکیناوایی برگزار شد

سمینار سالانه سبک گوجوریو اوکیناوایی برگزار شد

نخستین سمینار سالیانه سبک کاراته گوجوریو اوکیناوایی با حضور نمایندگان ، مربیان و مسئولان کمیته های سبک 5 خرداد در محل دفتر مرکزی سبک برگزار شد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، دراین سمینارکه نمایندگان و مربیان استانها و مسئولین کمیته های اجرائی سبک کاراته گوجوریو اوکیناوایی شرکت داشتند، برنامه های سبک در سال 91 به تفصیل مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

همچنین عملکرد نمایندگان و کمیته های اجرایی در سال گذشته و نقاط ضعف و قوت و برنامه های مدون آنها در سال جاری را مورد بررسی قرار دادند.

برگزاری جلسات هیئت رئیسه و کمیته های فنی و اجرایی به صورت منظم ، برگزاری استاژ های سراسری فنی برای رده کمربند های قهوه ای و مشکی، یک سو کردن نحوه آزمون و مدون کردن تاریخ آزمون،برگزاری آزمون سراسری دان 1 تا4 ،برگزاری استاژ های سراسری داوری برای آمادگی و ارتقاء داوران سبک،برگزاری کلاس علمی و تخصصی برای رده سنی 18 سال و کمربند قهوه ای به بالا، برگزاری چهاردهمین دور مسابقات قهرمانی کشور سبک گوجوریو اوکیناوایی ایران،تشکیل تیم منتخب سبک ( کاتا و کمیته ) برای حضور در مسابقات داخلی و بین المللی و برپایی اردوی آمادگی برای نفرات منتخب جهت حضور در مسابقات مختلف از دیگر مواردی بود که در این سمینار مطرح شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد