مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

تیم منتخب تهران راهی مسابقات کاراته وان یونان می شود

تیم منتخب تهران راهی مسابقات کاراته وان یونان می شود

تیم منتخب کاراته استان تهران به نمایندگی از کشورمان در پنجمین دوره مسابقات کاراته وان یونان که 11 تیر ماه برگزار می شود، شرکت می کند.

علی خرمی، رئیس هیات کاراته استان تهران در این خصوص به سایت فدراسیون کاراته گفت: هر سال تیم ملی در این رقابتها شرکت می کرد، اما امسال به دلیل همزمانی این رقابتها با مسابقات قهرمانی آسیا، از فدراسیون خواستیم تیم منتخب کاراته استان تهران راهی این پیکارها شود که مورد موافقت واقع شد.

رییس هیات کاراته استان تهران با اشاره به حضور تیمهای قدرتمند ملی در این پیکارها افزود: این نخستین دوره ای است که یک تیم استانی به نمایندگی از کاراته ایران در این رقابتها شرکت می کند که امیدوارم تیم تهران نماینده شایسته ای برای کاراته ایران باشد.

خرمی ادامه داد: با نفرات 11 تا 17 سال که ترکیبی از بازیکنان نوجوانان- جوانان در دو بخش دختران و پسران هستند در این بازیها شرکت می کنیم که از هفته آینده با مشخص شدن ترکیب نهایی تیم، اردوهای آماده سازی آغاز می شود.

وی در خصوص برنامه های هیات کاراته پایتخت در ماههای آینده گفت: ثبت نام لیگهای بانوان آغاز شده و تیمهایی که مایل به شرکت در لیگ هستند می توانند با مراجعه به هیات آمادگی خود را اعلام نمایند.
خرمی از برگزاری دوره مربیگری درجه 2 و 3 در اواخر خرداد ماه خبر داد و افزود: در حال برنامه ریزی جهت برگزاری یک دوره مسابقه قهرمانی استان برای بانوان در تیر ماه و یک دوره مسابقه قهرمانی در بخش آقایان در شهریور ماه هستیم.
نظرات 1 + ارسال نظر
علی 1391,04,29 ساعت 12:44

باسلام و عرض ادب
برای استاد خرمی که خیلی به ایشون (البته قبلا") در ورزش کاراته اعتقاد داشتیم متاسفیم متاسفیم متاسفیم که با این همه احترام نماینده ایشان در شهرستان کاشان باید رمضانعلی روح اللهی (رمضون حکم کمربند فروش باشد) که هر چند وقت یکبار از سبکی به سبکی میپرد به قول ما کاشونی ها میخواد تخم ایکنه !!!
باتشکر علی ازشوتوکان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد