مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

سرپرست نایب رئیسی بانوان کاراته:نظارت شورای فنی

سرپرست نایب رئیسی بانوان کاراته:
شورای فنی متشکل از 9 کارشناس انتخابی تیم ملی بانوان را نظارت می کنند

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته گفت:برای برگزاری رقابتهای انتخابی تیم های ملی بانوان تمهیداتی را فراهم کردیم تا این مسابقات را به نحو احسن برگزار کنیم.

اشرف امینی ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: شورای فنی متشکل از 9 کارشناس را برای مسابقات انتخابی تیم ملی تشکیل داده ایم تا در مسابقات انتخابی تیم ملی در تبریز حضور داشته باشند.وی افزود: در این شورا از مربیان با سابقه لیگ ها و مربیانی که پیش تر در تیم ملی حضور داشته اند دعوت شده تا نظارت دقیق بر مسابقات داشته باشند.

امینی با اشاره به اینکه مربیان تیم ملی پس از پیکارهای تیم ملی معرفی می شوند،گفت: نفرات اول تا چهارم هر وزن، کاراته کاهایی که در سال 90 مقام کسب نموده اند و نیز برخی نفراتی که از سوی شورای فنی گزینش شوند به اردوهای تیم ملی راه می یابند.

وی در خصوص برنامه های انجام گرفته برای مسابقات انتخابی گفت: قرعه کشی مسابقات را انجام داده ایم تا آرامش خوبی بر رقابتها حاکم باشد ،داوران و سرداوران هم مشخص شده اند. همچنین کمیته برگزاری لیگ بانوان و شورای داوری هم بر این مسابقات نظارت خواهند نمود تا این پیکارها با نظم و دقت خوبی برگزار شود.

امینی در مورد داوری این مسابقات نیز گفت: از تمامی استانهای حاضر در مسابقات دعوت کرده ایم تا 2 داور که دوره داوری با قوانین جدید را گذارنده اند را به مسابقات همراه تیم خود به مسابقات اعزام کنند، درضمن اینکه از بهترین داوران آسیایی و رده بالا برای قضاوت در این پیکارها دعوت کرده ایم.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته افزود:با تلاش و همت سرپرست هیات کاراته استان آذربایجان شرقی امکانات خوبی برای ورزشکاران،مربیان،داوران و کادر اجرایی فراهم شده که جا دارد از ایشان بابت زحماتی که تاکنون متحمل شده اند، تشکر و قدردانی کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد