مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

قهرمانی اولین مرحله لیگ برتر جهانی به فرانسه رسید

با کسب 6 طلا، 2 نقره و 8 برنز؛
قهرمانی اولین مرحله لیگ برتر جهانی به فرانسه رسید

اولین مرحله لیگ برتر جهانی کاراته شب گذشته (یکشنبه)در شهر پاریس فرانسه به اتمام رسید و میزبان بازیها با کسب 6 طلا، 2نقره و 8برنز بر سکوی اول ایستاد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در این رقابتها که 816کاراته کا از 33 کشور جهان در دو بخش کاتا و کومیته با یکدیگر به رقابت پرداختند، بعد از فرانسه تیم ایتالیا با یک طلا، 2 نقره و 4 برنز به مقام نایب قهرمانی دست یافت .آلمان با یک طلا، 2 نقره و 2 برنز سکوی سوم را از آن خود کرد و تیمهای ژاپن و ونزوئلا با اتکا به مدال آوری کاتاروهای خود هر یک با یک طلا، یک نقره و یک برنز چهارم و پنجم شدند.

کشورهای اتریش، آذربایجان، بلژیک و جزایر فارو هر کدام یک سهم از نشان های زرین این رقابتها داشتند.

اما در آخرین روز مبارزات لیگ برتر جهانی 2012 پاریس، در بخش کاتای تیمی بانوان،ایتالیا اول شد، کرواسی در جای دوم ایستاد و نماینده دیگری از کشور ایتالیا به مقام سوم دست یافت.

در بخش کاتای تیمی مردان فرانسه اول شد، کرواسی در جای دوم قرار گرفت و آلمان به مقام سوم رسید.

در کومیته انفرادی بانوان و در وزن 68+کیلوگرم مدال طلا به فرانسه رسید، کومیته کا انگلیسی به مقام نایب قهرمانی دست یافت. نمایندگان کرواسی و فرانسه مشترکاً بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن 50-کیلوگرم بانوان نیز 2 فرانسوی فینال مسابقات را برگزار و مدالهای طلا و نقره را بین خود تقسیم کردند. ترکیه و الجزایر به طور مشترک سوم شدند.

اما در مبارزات کومیته سنگین وزن مردان ژارکو آرسووسکی از جزایر فارو اول شد، این کاراته کا ناشناس در میان شگفتی همگان موفق شد در فینال استفانو مانیسکالکو، دارنده 3 نشان طلای و 4 برنز جهان از ایتالیا را شکست دهد. آلمیر کانجانین از مونتنگرو و جاناتان هورنه از آلمان مشترکاً سوم شدند.

براساس برنامه ریزی های لیگ برتر جهانی موسوم به کاراته وان طی 7 مرحله در سال 2012 پی گیری خواهد شد که دومین مرحله آن اواسط فروردین ماه به میزبانی شهر میلان ایتالیا برگزار می شود.
طبق تقویم فدراسیون جهانی کاراته همچنین 3 پیکار کاراته وان تحت عنوان جام جهانی را در سه شهر پوسان کره جنوبی، آتن یونان و مسکو روسیه در سال 2012 پیگیری خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد