مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

علی خرمی خبر داد: کاراته تهران صاحب مکان مستقل شد

علی خرمی خبر داد:
کاراته تهران صاحب مکان مستقل شد

رییس هیات کاراته تهران گفت:با رایزنی سرپرست فدراسیون کاراته و توافق بعمل آمده با مهندس طباطبایی، مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی طی روزهای آینده هیات تهران نیز دارای مکان مستقلی در مجموعه شهید کبکانیان خواهد شد و تمامی فعالیتهای هیات به این مکان منتقل می شود.

علی خرمی ضمن بیان مطلب فوق در خصوص حضور کاراته کاهای استان در مسابقات انتخابی تیم ملی به سایت فدراسیون کاراته گفت: امسال قرار است پیکارهای انتخابی به صورت آزاد برگزار شود به همین منظور 2 روز در هفته کاراته کاران زیر نظر مربیان استان به تمرین و آماده سازی می پردازند تا خود را برای حضور در این رقابتها آماده کنند.

وی ادامه داد: همانند سال گذشته امیدوارم تیم تهران بتواند به موفقیت دست یافته و مقام خوبی را بدست آورد . وی افزود:کاراته تهران با کسب نزدیک به 70 درصد از مدالهای تیم ملی در مسابقات جهانی و نیز چندین مدال در بازیهای آسیایی در میان هیات های ورزشی، بهترین رکورد را در در اختیار دارد و از کاراته کاهای خوبی بهره می برد.

خرمی در خصوص برنامه های پیش روی هیات گفت: در نظر داریم تا شنبه سوم دی ماه یک دوره استاژ داوری آموزش قوانین جدید برای داوران استان تهران را در بخش آقایان و بانوان در دفتر امور مشترک فدراسیونها برگزار نماییم . همچنین پایگاه قهرمانی بزرگسالان برای انجام تمرینات مداوم و بررسی وضعیت ورزشکاران زیر نظر مربیان بومی از روز پنجم دی ماه در سالن کبکانیان تشکیل می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد