مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

رئیس سبک هانکوریو شیتوریو: جو دوستانه و صمیمی در کاراته

رئیس سبک هانکوریو شیتوریو:
جو دوستانه و صمیمی در کاراته می تواند پیشرفت آن را تضمین کند

رئیس سبک هانکوریو شیتوریو گفت: جو صمیمی و دوستانه که هم اکنون در فدراسیون برپاست می تواند پیشرفت این رشته ورزشی را در میادین مهم ملی و بین المللی تضمین کند.
امیر مهدوی با مثبت ارزیابی کردن تغییرات به وجود آمده در فدراسیون در گفتگو با سایت فدراسیون اظهارداشت:سرپرست جدید فدراسیون خواهان ایجاد تحولات خوب در راستای پیشرفت کاراته است و با تعاملی که با هیات ها، سبکها و پیشکسوتان این رشته ورزشی داشته، مطمئناً می تواند از نظر فنی و علمی کاراته را در میادین ملی و بین المللی به جایگاه واقعی اش برساند.

رئیس سبک هانکوریو شیتوریو از راه اندازی این سبک در استانهای کردستان، مازندارن، خراسان رضوی، هرمزگان و سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: بیش از 5000 کاراته کا در این سبک فعالیت دارند و با رایزنی های صورت گرفته با هیات استانها درصدد گسترش بیش از پیش آن در تمامی نقاط کشور هستیم.

مهدوی در خصوص برنامه های این سبک گفت: برگزاری استاژ فنی در استانهای کردستان، فارس و اصفهان و آزمون کمربند دان یک تا چهار آقایان و دان یک تا 3 بانوان دراصفهان از مهمترین برنامه های پیش رو است.

وی افزود: در نظر داریم اولین دوره مسابقات جام باشگاهی را در کشور به مناسبت دهه فجر برگزار کنیم و اقداماتی را هم در این زمینه انجام داده ایم.

مهدوی گفت: تا کنون اعزام برون مرزی نداشته ایم، اما با تغییراتی که در سازمان جهانی سبک صورت گرفته و مقر آن از انگلیس به ایتالیا انتقال یافته، برگزاری مسابقات بین المللی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با پیشنهاد ایران به سازمان جهانی سبک و توافقات انجام شده، یک دوره استاژ فنی را در سال 2012 با حضور کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی برگزار خواهیم نمود.
نظرات 1 + ارسال نظر
رضا 1392,05,17 ساعت 11:50

سلام و عرض ادب و خسته نباشید من رضا 9ساله کاراته کارمیکنم سبک شیتوریو-هانکوریو از مقام های مهمم هم چندتا مقام کشوریه میخواستم کاراته را حرفه ای دنبال کنم من بچه یکی از شهرستان های اصفهانم کسی هست که یک باشگاه خوب و اینده دار تو خود اصفهان بهم معرفی کنه 19سالمه ممنون 09399134002

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد