مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

سرپرست نائب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته خبر داد:

سرپرست نائب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته خبر داد:
ملی پوشان تمامی رده های سنی از مرحله اول رقابتهای انتخابی معاف هستند

سرپرست نائب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته گفت: تمامی کسانی که در یکسال گذشته در همه رده های سنی عضو تیم ملی بودند از شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی که بهمن ماه برگزار می شود، معاف هستند و مستقیماً به اردوهای آمادگی دعوت خواهند شد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته،اشرف امینی در مورد زمان و نحوه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته گفت: مسابقات انتخابی امسال را آزاد اعلام کردیم تا هر کاراته کایی که احساس می کند توانایی حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی را دارد، بتواند توان خود را بسنجد.در واقع با معاف کردن ملی پوشان از پیکارهای انتخابی این فرصت را به کاراته کاهای دیگر می دهیم تا با کاراته کاهای هم رده خودشان رقابت کنند.هدف فدراسیون شناسایی و مطرح شدن چهره های جدید کاراته است.البته در نهایت، در اردوهای تیم ملی پس از یک دوره تمرین میان تمامی اردونشینان مسابقاتی برگزار می شود تا پس از ریزش،برترینها در اردوها بمانند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات بهمن امسال و به مدت 6روز برگزار می شودفافزود:روزهای 5،6،و7 بهمن کومیته کاران رده های سنی نوجوانان، جوانان و امیدها در اراک و روزهای 28،29و30 بهمن کاتاروها و کومیته کاران رده های سنی بزرگسالان و کاتاروهای جوان و نوجوانان به میدان می روند.

سرپرست نائب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته در مورد زمان و مکان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا گفت:میزبان مسابقات کشور ازبکستان است،اما هنوز زمان دقیق این مسابقات بطور رسمی از سوی اتحادیه کاراته آسیا اعلام نشده است،البته احتمالاً اواخر تابستان برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بانوان کاراته ایران در مسابقات آسیایی حاضر می شوند، گفت: برای حضور بانوان کاراته کای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مشکلی وجود ندارد،تلاش مان این است که زمینه حضور بانوان در مسابقات جهانی فراهم شود که آن هم دور از دسترس نیست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد