مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

فعالیت آزمایشی دو آکادمی کاراته در اصفهان

مدیر تیم کاراته سپاهان خبر داد:
فعالیت آزمایشی دو آکادمی کاراته در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر تیم کاراته فولاد مبارکه سپاهان گفت: برای شناسایی و رشد بیشتر استعدادهای نهفته‌ای که در کاراته استان وجود دارد، آکادمی کاراته باشگاه سپاهان به طور آزمایشی آغاز به فعالیت کرده است.


علی قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه آکادمی کاراته سپاهان را در دو نقطه شهر اصفهان به طور آزمایشی آکادمی کاراته فعال کردیم، ادامه داد: این به منظور آموزش و تربیت کاراته‌کاران به طور تخصصی بود.
وی با بیان اینکه طی یک دهه‌ای که این باشگاه در کاراته باشگاهی کشور حضور داشته با بیش از 98 تیم به رقابت پرداخته است، افزود: اما این مسئله در حالی است که در حال حاضر به تعداد انگشتان یک دست هم از نام این باشگاه‌ها خبری نیست.
سرپرست تیم کاراته سپاهان با بیان اینکه تیم کاراته سپاهان در این مدت قهرمانی‌های زیادی کسب کرده است، تصریح کرد: حضور و نتایج مثبتی که در طی دو سال گذشته تیم کاراته سپاهان داشته است، موجب شده تا تأثیرات مثبت بسیاری در نوع برنامه‌ریزی و عملکرد فدراسیون کاراته داشته باشد.
وی ادامه داد: این موضوع نشانگر تداوم و نوع نگرش مدیران این باشگاه از کاراته و قهرمانان این رشته طی این مدت بوده است.
مدیر تیم کاراته فولاد مبارکه سپاهان بیان داشت: این حضور و نتایج مثبتی که در طی این مدت تیم کاراته داشت موجب شده تا تأثیرات مثبت بسیاری در نوع برنامه‌ریزی و عملکرد فدراسیون کاراته ایجاد شود.
وی تصریح کرد: کسب عنوان قهرمانی از سال 84 تا کنون، دو دوره عنوان باشگاه نمونه و اخلاق، کسب سه دوره عنوان برترین مربی لیگ برتر از جمله افتخارات کاراته فولاد مبارکه سپاهان بوده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد