مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مربیان تیمهای ملی کاراته تا پیش از مسابقات انتخابی معرفی می‌شوند

فرجی خبر داد:
مربیان تیمهای ملی کاراته تا پیش از مسابقات انتخابی معرفی می‌شوند
سرپرست فدراسیون کاراته با اعلام خبر برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی آزاد کشور و انتخابی تیم ملی از انتخاب کادر فنی تیم ملی این رشته ورزشی قبل از برگزاری مسابقات فوق خبر داد.

محمدصادق فرجی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر افزود: تا زمان برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی آسیا و رقابتهای قهرمانی جهان فاصله زیادی باقی است اما فدراسیون قصد دارد با انتخاب مربیان تیم ملی در تمامی ردههای سنی برنامه‌ریزی خود برای حضور موفق در مسابقات فوق را آغاز کند.

سرپرست فدراسیون کاراته در مورد زمان تشکیل اردوهای آماده سازی تیمهای ملی کاراته گفت: این مسئله به نظر مربیان جدید تیمهای ملی بستگی دارد. چنانچه تشخیص داده شود که پیش از اتمام سال اردوهای آماده سازی برگزار شود، فدراسیون آمادگی این را دارد که شرایط برگزاری اردوها را مهیا کند.

وی با اشاره به اینکه از"کانکاسیس" و "اسکالانته" رئیس و دبیر کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته دعوت شده تا برای برگزاری کلاسهای آموزشی اردیبهشت سال آینده به ایران سفر کنند، افزود: "کانکاسیس" در جریان برگزاری کلاس داوری در امارات در گفتگو با داوران اعزامی کشورمان تاکید داشته که فدراسیون کاراته ایران طوری برنامه‌ریزی کند تا مسابقات انتخابی تیم ملی در همان زمانی که او در کشورمان بسر می‌برد، برگزار شود تا داورانی که در کلاس آموزشی زیر نظر او شرکت کرده‌اند بتوانند در مسابقات انتخابی قضاوت کنند و او نحوه قضاوت آنها را از نزدیک ببیند.

قابل ذکر است رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا 6 و 7 بهمن‌ماه در زنجان برگزار خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد