مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

ایستادن روی سکوهای قهرمانی در جام باشگاههای جهان، نشان از پیشر

رئیس سبک وادریو:
ایستادن روی سکوهای قهرمانی در جام باشگاههای جهان، نشان از پیشرفت کاراته ایران دارد

رئیس سبک وادریو گفت:با توجه به حضور تیم های پرقدرتی چون ترکیه،اسپانیا و فرانسه، قرار گرفتن بر روی سکوهای قهرمانی تیم های ایرانی دومین دوره مسابقات جام باشگاههای جهان، نشان از پیشرفت کاراته کشورمان در میادین بین المللی دارد.
رئیس سبک وادریو گفت:با توجه به حضور تیم های پرقدرتی چون ترکیه،اسپانیا و فرانسه، قرار گرفتن بر روی سکوهای قهرمانی تیم های ایرانی دومین دوره مسابقات جام باشگاههای جهان، نشان از به پیشرفت کاراته کشورمان در میادین بین المللی دارد.
محمد بهبودی، رئیس سبک وادریو ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: کاراته کاهای ایران قدرت بالایی دارند و از پتانسیل خوبی هم برخورداند وامیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته و با مدیریت قوی در فدراسیون بتوانیم ضمن کسب نتایج شایسته در رقابتهای آسیایی و جهانی ، کرسی های خوبی را هم در عرصه های بین المللی بدست آوریم.
بهبودی در خصوص برنامه های برون مرزی این سبک گفت: باتوافقات انجام گرفته با فدراسیون، قرار است تیم منتخب این سبک پس از موافقت شورای برون مرزی به مسابقات بین المللی هندوستان اعزام شود.
وی ادامه داد: پس از برگزاری یک دوره مسابقه انتخابی، 35 بازیکن در دو بخش بانوان و آقایان به اردوی تیم منتخب این سبک راه یافتند و تمرینات خود را زیر نظر مربیان انجام می دهند.
داور جهانی کاراته در مورد دیگر برنامه های این سبک گفت: در نظر داریم آزمون دان یک تا 5 سبک وادریو را 15 و 16 دی ماه در تهران برگزار کنیم که امیدوارم همانند سال گذشته با استقبال خوبی روبرو شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد