مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

در یک دیدار پر حرف و حدیث، دانشگاه آزاد سومی را از دست داد

دومین دوره مسابقات کاراته جام باشگاههای جهان-ترکیه
در یک دیدار پر حرف و حدیث، دانشگاه آزاد سومی را از دست داد

در دیدار رده بندی دومین دوره جام باشگاههای کاراته جهان، تیم دانشگاه آزاد برای کسب مقام سومی به مصاف نماینده ترکیه رفت که در یک مسابقه پر حرف و حدیث نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا عنوان سومی را از دست بدهد.
به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در این دیدار ابتدا دانیال قره ویسی مغلوب حریفش شد، حسن غفاری در مقابل حریف به تساوی رسید، میلاد یاری کاراته کای تیم میزبان را شکست داد، سعید حسنی پور نتیجه را به حریف واگذار کرد و سعید احمدی در مقابل حریف ترکیه ای به پیروزی رسیدتا در نهایت پس از تساوی 2 بر 2 در امتیاز شماری تکنیکی تیم دانشگاه آزاد با اختلاف 3 امتیاز بازنده شود و به مقام پنجمی بسنده کند.
احمد صافی سرمربی تیم دانشگاه آزاد در گفتگو با سایت فدراسیون ضمن ابراز نارضایتی از قضاوت داوران در دیدار رده بندی اظهار داشت: بچه ها تمام تلاش خود را به خرج دادند و برنده هواقعی در این میدان ما بودیم اما از آنجایی که ارداه بر این بود تا یک تیم غیر ایرانی در سکوی سوم این رقابتها قرار گیردتیم ما را بازنده کردند.
صافی افزود: من از عملکرد تک تک بازیکنان تیمم راضی هستم. فراموش نکنیم که ما 3 بازیکن اصلی خود را به دلیل مشکلات خروجی در اختیار نداشتیم ضمن اینکه 4 روز مانده به مسابقات شرایط حضورمان در جام باشگاههای جهان فراهم شد.
سرمربی تیم دانشگاه آزاد در خصوص قهرمانی و نایب قهرمانی فولاد و مناطق نفت خیز جنوب گفت: خیلی خوشحال هستم که تیمهای ایرانی موفق شدند به فینال مسابقات راه پیدا کنند. به واقع عملکرد خوب تیمهای ایران در این رقابتهارا باید مدیون رقابتهای سوپر لیگ بدانیم که شرایطی را فراهم کرد تا تیمها با آمادگی روحی و جسمی خوبی در جام باشگاههای جهان شرکت کنند.
دردومین دوره مسابقات جام باشگاههای کاراته جهان 241 ورزشکار در قالب 38 تیم از 13 کشور ترکیه، جمهوری اسلامی ایران ، عربستان، فرانسه، الجزایر، اسپانیا، لیبی، ازبکستان، مصر، تونس، بوسنی هرزگوین، هند و سان مارینو حضورداشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد