مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

فولاد مبارکه قهرمان شد و جام را به خانه آورد

دومین دوره مسابقات کاراته جام باشگاههای جهان-ترکیه
فولاد مبارکه قهرمان شد و جام را به خانه آورد

در پایان دومین دوره پیکارهای جام باشگاههای جهان دراستانبول ترکیه تیم فولاد مبارکه سپاهان با شکست دادن مناطق نفت خیز جنوب دیگر تیم ایرانی عنوان قهرمانی این رقابتها را بدست آورد.
به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در آخرین روز این پیکارها و در فینال جام باشگاههای جهان 2تیم ایرانی فولاد مبارکه سپاهان و مناطق نفت خیز جنوب مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت تیم سپاهان موفق شد با شکست دادن تیم نفت عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
ابراهیم حسن بیگی از تیم فولاد مازیار الهامی را برد، مهدی دولی خانی (فولاد مبارکه سپاهان) با منصور حسن بیگی (مناطق نفت خیز جنوب) به تساوی رضایت دادند. سعید فرخی (مناطق نفت خیز جنوب)با مجید خسروی به تساوی رسیدند. مسلم زین الدین از تیم مناطق نفت خیز هم نتیجه را به سامان حیدری از تیم فولاد مبارکه سپاهان واگذار کرد .
بدین ترتیب تیم سپاهان با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید و عنوان قهرمانی رقابتها را از آن خود کرد .
تیم سپاهان برای رسیدن به فینال پس از استراحت در دور نخست، نمایندگان کشورهای الجزایر، ترکیه و فرانسه را شکست داده بود.
در پایان این بازیها پس از تیم فولاد ، مناطق نفت خیز جنوب عنوان دوم را کسب کرد ، تیمهای ترکیه و فرانسه مشترکاً در مکان سوم ایستادند.
دردومین دوره مسابقات جام باشگاههای کاراته جهان 241 ورزشکار در قالب 38 تیم از 13 کشور ترکیه، جمهوری اسلامی ایران ، عربستان، فرانسه، الجزایر، اسپانیا، لیبی، ازبکستان، مصر، تونس، بوسنی هرزگوین، هند و سان مارینو حضورداشتند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد