مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

قهرمانی تیم کاراته شرکت گاز زنجان در نیم فصل


در مسابقات لیگ برتر کاراته صورت گرفت؛
قهرمانی تیم کاراته شرکت گاز زنجان در نیم فصل

خبرگزاری فارس: مربی تیم کاراته شرکت گاز زنجان با اشاره به پایان مسابقات نیم فصل کاراته لیگ برتر گفت: تیم شرکت گاز قهرمان مسابقات در نیم فصل لیگ برتر کاراته شده است.


حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه تیم کاراته شرکت گاز زنجان مسابقات نیم فصل لیگ برتر را بدون باخت پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: تیم کاراته شرکت گاز آخرین مسابقه خود را با تیم کاراته استانداری قم با نتیجه 18 بر هشت پیروز شده است.
وی با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر کاراته با حضور 9 تیم برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات به صورت دو مسابقه در هفته برگزار می‌شد.
مربی تیم کاراته شرکت گاز زنجان تصریح کرد: دور رفت مسابقات لیگ برتر طی چهار هفته برگزار شد و دور برگشت آن در روز 18 آذرماه آغاز می‌شود.
وی محل برگزاری دور نخست مسابقات دور برگشت را تهران اعلام کرد.
مربی تیم کاراته شرکت گاز زنجان تعداد ورزشکاران عضو تیم کاراته شرکت گاز را 17 نفر اعلام کرد و گفت: تیم کاراته شرکت گاز زنجان در کاتای تیمی و انفرادی نیز تیم دارد.
وی با اشاره به حضور چند تن از ورزشکاران تیم شرکت گاز زنجان در تیم ملی اضافه کرد: پویا سلطانی و حامد مرادی عضو تیم ملی امید و نوروزی عضویت تیم بزرگسالان را دارند.
روحانی با اشاره به اینکه شرکت گاز تیم دوچرخه سواری استان زنجان را نیز حمایت می‌کند، از حمایت‌های موثر مدیران شرکت گاز از تیم‌های ورزشی به ویژه دو تیم دوچرخه سواری و کاراته، تقدیر کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد