مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

کسب رتبه‌های ممتاز جودو و کاراته دانشجویان اردبیل

در مسابقات کشوری صورت گرفت؛
کسب رتبه‌های ممتاز جودو و کاراته دانشجویان اردبیل

خبرگزاری فارس: با برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل رتبه‌های ممتازی را در رشته کاراته و جودو کسب کردند.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مسابقاتی که ظهر امروز در دو رشته کاراته و جودو برگزار شد، دانشجویان استان اردبیل به ترتیب اول و سوم شدند.
تیم کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل در مسابقات کاراته منطقه دو دانشگاه آزاد با حضور ورزشکاران قدرتمند توانست مقام اول را به دست آورد.
در این مسابقات که 9 تیم از دانشگاه‌های منطقه دو و در سالن حسین رضازاده اردبیل برگزار شد، تیم اردبیل با کسب سه مدال طلا توانست در جایگاه اول قرار گیرد.
در این مسابقات ورزشکاران دانشگاه آزاد ابهر و زنجان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در این دوره از مسابقات آرش نصیروند، هوشنگ ابراهیم‌زاده و داریوش حقی‌زاده صاحب گردن‌آویز طلا شده و در جایگاه نخست مسابقات کاراته قهرمانی منطقه‌ای دانشگاه آزاد قرار گرفتند.
همچنین ورزشکاران تیم ابهر نیز با کسب یک مدال طلا و سه مدال نقره توانستند در جایگاه دوم قرار گرفته و توانمندی خود را در رشته کاراته به رخ بکشند.
تیم دانشگاه آزاد زنجان نیز با کسب یک مدال طلا و یک نقره در اوزان مختلف رشته کاراته در رده سوم قرار گرفتند.
این مسابقات که ظهر امروز با معرفی نفرات برتر و اهدای جوایز به آنها همزمان با عید سعید غدیر خم به پایان رسید، ورزشکاران دانشگاه آزاد اردبیل با جشن و سرور این قهرمانی‌های خود را گرامی داشته و بر تداوم این پیروزی‌ها تاکید کردند.
به گزارش فارس، همچنین مسابقات قهرمانی جودوی منطقه دو دانشگاه آزاد نیز در اردبیل و سالن حسین رضازاده این شهر برگزار شد.
در این مسابقات تیم جودوی دانشگاه آزاد اردبیل با کسب یک مدال طلا،‌ سه نقره و سه برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.
در این مسابقات تنها مدال طلای تیم دانشگاه آزاد اردبیل را حسن رسول‌زاده کسب کرد که به عنوان دانشجوی رشته کامپیوتر به عضویت تیم جوانان ایران دعوت شده است.
در مسابقات قهرمانی جودوی دانشجویان منطقه دو کشور نیز تیم دانشگاه آزاد ابهر در جایگاه اول قرار گرفت و توانست با سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز مقام قهرمانی خود را تثبیت کند.
تیم دانشگاه آزاد واحد خوی نیز با کسب دو مدال طلا و یک برنز در بین 9 تیم شرکت‌کننده در این مسابقات در جایگاه دوم قرار گیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد