مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

فدراسیون کاراته بااین کار نشان داد توجه ویژه ای به باشگاهها دارد

مربی تیم فولاد مبارکه سپاهان:
فدراسیون کاراته با این کار نشان داد توجه ویژه ای به باشگاهها دارد

حسن شاطرزاده، مربی تیم کاراته فولاد سپاهان از اینکه فدراسیون کاراته تیم های موفق در جام باشگاههای جهان را از پرداخت ورودیه لیگ سال آینده معاف و بخشی از هزینه های اعزام به سومین دوره این مسابقات را تقبل کرده را حرکتی مثبت می داند.او می گوید: این کار یعنی فدراسیون توجه ویژه ای به باشگاهها دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته و به نقل از خبرگزاری فارس، حسن شاطرزاده که تیمش در هفته اول دور برگشت سوپر لیگ مسابقه مهمی را باید مقابل دانشگاه آزاد اسلامی یکی دیگر از مدعیان اصلی قهرمانی دارد،با اشاره به این مسابقه گفت:ما برای دفاع از عنوان قهرمانی هیچ تیم را دست کم نمی گیریم. برای دور برگشت بچه ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و برنامه ریزی ما کسب ششمین عنوان قهرمانی پیاپی در سوپرلیگ است.موفقیت هایی که در دوران سرمربیگری مرحوم علی شاطرزاده وجود داشت باید در آینده هم تدوام پیدا کند.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2001 هرچند می گوید از محمدصادق فرجی سرپرست جدید فدراسیون کاراته شناختی ندارد،اما در عین حال تصدیق می کند که فرجی انگیزه‌ای فراوانی دارد و بدون مطالعه هم نمی‌خواهد کاری را انجام دهد. شاطرزاده می گوید: فرجی نیاز به زمان دارد و برای اینکه کاراته رو به جلو حرکت کند باید به وی فرصت کافی داده شود.
مربی سابق تیم ملی با اشاره به اینکه برخی ها فکر می‌کنند کاراته در بحران بسر می‌برد، اما در واقع نیست،اظهار داشت:من به کاراته با این دید نگاه نمی‌کنم. به نظر من اختلاف سلیقه‌ها بود که کاراته و یک مقدار وارد حاشیه کرد که همه این اتفاقات با برنامه ریزی‌های دقیق فرجی به پایان می‌رسد.

مربی تیم فولاد سپاهان در پایان حرفهایش به حضور موفق تیمش در جام باشگاههای جهان هم ابرازامیدواری می کند: ما در مسابقات جام باشگاه‌های جهان تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه دنبال می‌کنیم. البته یک نتایج بستگی به آمادگی نفرات تیم دارد که به نظر من با مدیریت ناظریان و کارانه‌کاها ما می‌توانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد