مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مسعود پرویز: 2 سال منتظر مدال طلای جهان بودم

خوشحالم که بدون واگذاری حتی یک امتیاز قهرمان جهان شوم
مسعود پرویز: 2 سال منتظر مدال طلای جهان بودم/از حریف ترکیه ای انتقام گرفتم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته و به نقل از خبرگزاری فارس، مسعود پرویز در وزن 70+ کیلوگرم رده سنی 14-15 سال موفق شد عنوان قهرمانی جهان را بدون واگذاری حتی یک امتیاز به حریفان بدست آورد. وی پس از کسب این نتیجه گفت: حریفانم خیلی سرسخت بودند و خوشحالم که موفق شدم بدون واگذاری حتی یک امتیاز قهرمانی جهان را بدست آورم.

وی افزود: در مرحله سوم مقابل حریف اسلواکی شرایط سختی برایم پیش آمد و هم از نظر جثه و هم از نظر وزنی از آن‌ها کوچک‌تر بودم و خدا را شکر که مدال طلا را بدست آوردم.

پرویز با اشاره به این موضوع که بیش از 2 سال است برای این مدال برنامه‌ریزی کرده است؛ گفت: 2 سال است منتظر این مدال بودم. خیلی زحمت کشیدم و حریف ترکیه‌ای که در فینال بردم. در مسابقه گذشته با ناداوری او را قهرمان کرده بودند که موفق شدم انتقام بگیرم و قهرمان شوم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد