مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

اطلاعیه فدراسیون کاراته

طلاعیه فدراسیون کاراته:
فرصت را به افرادی می دهیم که قدردان پیراهن تیم ملی هستند
پیرامون اتفاقات رخ داده در اردوی تیم‌ملی زیر بیست و یک سال، فدراسیون کاراته اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، پیرامون اتفاقات رخ داده در اردوی تیم ‌ملی زیر بیست و یک سال، فدراسیون کاراته اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
متن اطلاعیه فدراسیون به شرح زیر است:

بسمه تعالی
حضور در تیم ملی آرزویی است که قدرش محفوظ است و جایگاهش والا که نه آسان به دست می‌آید و اگر که لایق باشی اسان نیز از دست نمی‌رود.
این بر تن کردن لباس منقوش به پرچم سه رنگ ایران عزیز است که به هر فردی که تمنای آن را داشته باشد قدر و منزلت می‌بخشد و نه بالعکس و این قداست پرچم ایران است که در هنگام احتزاز نام ورزشکار را بلند آوازه می‌کند.

یک ورزشکار در کشوری با مختصات جمهوری اسلامی، جهادگری است که برای اهدای جان خود نیز شرط و شروط نمی‌گذارد و فارغ از همه تمایلات شخصی تنها به یک هدف و آن افتخارآفرینی برای این مردم بزرگوار و شهید پرور می‌اندیشد.

جامعه کاراته ایران با پتانسیل بسیار بالا این آمادگی را دارد که در کمترین فرصت فرزندان رشید و پهلوان خود را به اردوی تیم ملی بخواند تا جانانه برای کسب افتخار برای این مرز پر گهر تلاش کنند.

بر همین اساس فدراسیون کاراته که خود را خدمتگذار ورزشکاران، مربیان و داوران این رشته می داند در راستای حفظ شان و جایگاه پر افتخار تیم ملی برای هیچ مربی و ورزشکاری(که برای پوشیدن پیراهن تیم ملی شرط و شروط می گذارند) "فرش قرمز" پهن نخواهد کرد و این فرصت را به افرادی می‌دهد که شایستگی آن را در امر قهرمانی و پهلوانی داشته باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد