مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

دیدار رئیس سبک جهانی شیتوریو شوبوکان با پناهی

رئیس جهانی سبک شیتوریو شوبوکان صبح امروز با رئیس فدراسیون کاراته دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، تاناکا رئیس سبک جهانی شیتوریو شوبوکان صبح امروز با حضور در محل فدراسیون کاراته با سیدعباس احمدپناهی دیدار و در خصوص مسائل مختلف گفتگو کرد در این جلسه نمایندگان سبک شیتوریو شوبوکان در ایران حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه پناهی ضمن خیرمقدم و تشکر از تاناکا اظهار داشت: سبکها بازوان اصلی فدراسیون کاراته هستند و باید تقویت شوند و درصدد این هستیم که سازمان سبکها را احیاء کنیم و برنامه‌ریزی را در این زمینه آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: امیدوارم با دعوت از اساتیدی چون تاناکا سبک‌ها منسجم‌تر و قویتر نسبت به گذشته فعالیت کنند و بازیکنان بزرگی را به تیم ملی تحویل دهند.
در ادامه تاناکا ضمن خوشحالی و ابراز رضایت از طرز تفکر رئیس فدراسیون کاراته گفت:خوشحال هستم که متولی اصلی ورزش کاراته در ایران چنین طرز تفکری دارد و خوشحالم که سبک من با چنین فدراسیونی کار می‌کند. امیدوار هستم این رویه را ادامه دهید تا ما نیز تصمیم داریم که با حضور در مسابقات آسیایی تجربه‌مان را بالا ببریم.

حسن بهزادی رئیس سبک شیتوریو شوبوکان در ایران در ادامه صحبت‌هایش از برگزاری آزمون‌ها و استاژهای مختلف در شهر رشت و اصفهان خبر داد گفت: قرار است به زودی در ژاپن یکدوره کلاس برگزار شود و از پیشکسوتان کاراته کشور در این کلاس دعوت به عمل آید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد