مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

بانوان کاراته کای سبک گوجوریو انتخاب می‌شوند

بانوان کاراته کای سبک گوجوریو انتخاب می‌شوند
زهره آرمان نایب رئیس بانوان سبک گوجوریو در گفتگو با سایت فدراسیون کاراته گفت: مسابقات انتخابی بانوان کاراته کای سبک گوجوریو، جمعه 18 شهریور در سالن ورزشی خوراکیان تهران برگزار می‌شود.
وی افزود: در این رقابتها بیش از 500 کاراته کا در قالب 17 استان در 5 تاتامی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی ادامه داد:بانوان ک اراته کای رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رده‌های کمربندی زیر قهوه‌ای و قهوه‌ایی، مشکی به مصاف یکدیگر می‌روند.
آرمان اذعان داشت: مسابقات در بخشهای کاتای تیمی و انفرادی و همچنین کومیته تیمی و انفرادی انجام می‌شود، که هدف از آن انتخاب برترین‌های این سبک برای شرکت در مسابقات جهانی هند و نیز تورنمنت‌های سبکی نپال و آفریقای جنوبی می‌باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
snow 1391,02,20 ساعت 00:12

داشتم فکر می کردم منم یه کاراته کارم. 10سال از عمرمو واسه کاراته گذاشتم.اما تو یکی از شهرای دور از پایتخت. تو این 10 سال 7 بار سبک عوض کردم بدون اینکه یک سبکو کامل یاد گرفته باشم. میدونید چرا؟ چون مدام مربیهام یا سبک عوض کردن یا کلاسشونو تعطیل کردن و من بلاتکلیف موندم. حالا هم که تازه داشتم پا میگرفتم باید یه گوشه واستم تا درگیریها و حاشیه های هیات کاراته با تربیت بدنی تموم شه. بخدا دیگه خسته شدم. اگه عشقم به کاراته نبود تا حالا صد بار کنار گذاشته بودم. الان سبک گوجوریو کار میکنم اما تنها بدون یک حامی بدون یک مربی آخه بازم مربیم کلاسشو تعطیل کرد. تازه فهمیدم خانم آرمان نایب رییس سبکمونه. چطوری میتونم با خانم آرمان تماس بگیرم. لطفا راهنماییم کنین. حیفم میاد 20 تا شاگرد دارم که مثل خودم عاشق کاراتن دوست ندارم اونا به سرنوشت من دچار بشن.

عرفان ایلات زاده 1391,06,21 ساعت 12:18

من خودم دو سال در مسابقات حضور داشتم ولی اصلا مدالی نمی دهند
وفقط یک حکم میدهند امسال هم درمسابقات شرکت نکردم من عضو شهرستان خوی هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد