مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

کتیرایی از مسابقات آسیایی میگوید:

کتیرایی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون:
می‌توانستیم 10 طلای آسیا بگیریم و در جهانی نیز این توانایی را داریم
علیرضا کتیرایی سرمربی تیم ملی جوانان در گفتگو با سایت فدراسیون کاراته،با بیان این مطلب که اردوهای تیم ملی آغاز شده است، گفت:از روز سه‌شنبه اردوها را آغاز کردیم و از هفته آینده نیز از دوشنبه شب تا پنجشنبه در سالن شهید کبکانیان به آماده‌سازی تیم خواهیم پرداخت.

وی از حضور 15 ملی‌پوش در اردوی تیم ملی خبر داد و گفت:13 نفر از نفرات بازی‌های آسیایی در اردو حضور د ارند و آرش علیزاده و میثم موسوی نیز به این جمع اضافه شده‌اند.

کتیرایی تاکید کرد:بعد از مسابقات آسیایی دو هفته به بازیکنان استراحت دادیم و آنها روز گذشته در اردوی تیم ملی حضور پیدا کردند. البته تعدادی از بازیکنان با آسیب دیدگی جزیی روبرو بودند که شرایط آنها نسبت به دو هفته گذشته بهتر شده است.

سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص حضور تیمش در مسابقات جهانی گفت:دو ماه فرصت داریم و اردوهای سنگینی را پشت سر خواهیم گذاشت و حالا در مسابقات جهانی رقبای سرسخت‌تری نسبت به مسابقات آسیایی در پیش خواهیم داشت. اعتقاد دارم مصر و مراکش کاراته بسیار قوی دارند ولی ما تلاشمان این است که به هدف‌های از پیش تعیین شده برسیم.

علیرضا کتیرایی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از این نفرات شانس کسب مدال طلا در مسابقات جهانی را دارند گفت: در مسابقات آسیایی هم به ملی‌پوشان گفتم که اگر سعی کنید می‌توانید 10 مدال طلا بگیرید که نزدیک به این مهم برسید. دیروز نیز به آنها گفتم که می‌توانید 10 مدال طلای جهان را کسب کنید و آنها باید خود را باور کنند و ان‌شاا... که مردم دعا می‌کنند و با دست پر از مسابقات جهانی بازخواهیم گشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد