مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

چالاکی: دوست دارم حریف اولم ژاپن باشد


چالاکی: دوست دارم حریف اولم ژاپن باشد

فاطمه چالاکی ملی پوش رده سنی بزرگسالان کاراته بانوان در گفتگو با خبرنگار سایت فدراسیون کاراته گفت: برای اینکه به شرایط مسابقه برسم و در همان وزن قبلی که سال گذشته شرکت کردم مسابقه بدهم سه کیلو وزن کم کردم تا در وزن 55- کیلوگرم به میدان بروم .

وی در ادامه افزود: وزن کم کردن در اردوها کار آسانی نیست ولی به لطف خدا و کمک صمیمانه هم تیمی‌هایم توانستم به وزن ایده‌آل مسابقه برسم زیرا حریفانی را که در مسابقات گوانگژو چین دیدم و با آنها رقابت کردم را در این وزن می‌شناسم و تکنیک‌ها و تاکتیک‌هایشان را ارزیابی کرده‌ام و امیدوارم نتیجه تلاشم را در مسابقات را ببینم.

دوست دارم اولین حریفم ژاپن باشد
چالاکی در ادامه صحبتهایش در خصوص رقبای قدرتمندش گفت: خیلی دوست دارم بازی اولم با ژاپن باشد برای اینکه در گوانگژو با ناداوری مغرضانه از این حریف ژاپنی باختم و اکنون دلم می‌خواهد اولین بازی‌ام با ژاپن انجام شود که آن باخت سال قبل را جبران کنم و روحیه‌ام را برای ادامه مسابقات تقویت کنم باید بگویم حریف ژاپنی‌ام همان کسی است که در رقابتهای هنگ کنگ او را شکست دادم ولی همانطور که گفتم در گوانگژو با دادن امتیازات نابجا به بازیکن ژاپن، بازنده مسابقات شدم.

وی خاطر نشان کرد: قزاقستان، فیلیپین و ویتنام دیگر حریفانی هستند که به آنها فکر می‌کنم با حریف قزاق و فیلیپینی مسابقه داده‌ام و هر دو را نیز برده‌ام ولی تاکنون به حریف ویتنامی برخورد نکرده‌ام و انصافا هم باید گفت حریف سرسختی است.
چالاکی اضافه کرد:دوست دارم در مسابقات تیمی هم شرکت کنم ولی متاسفانه اوزان پایین نمی‌توانند در مسابقات کومیته تیمی شرکت کنند.
وی در خاتمه گفت: در طول این اردوها مربیان خوبی داشتیم و تمریناتمان نیز عالی بود و احساس خوبی از وضعیت کنونی‌ام دارم و مطمئنم که مدال می‌گیرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد