مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

کومیته تیمی معرف کاراته کشورهای شرکت کننده است

ملی پوش کاراته بانوان
کومیته تیمی معرف کاراته کشورهای شرکت کننده است

سمیرا ملکی پور عضوتیم ملی کاراته بانوان در رده بزرگسالان در گفتگو با خبرنگار سایت فدراسیون کاراته گفت: از لحاظ آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی از شرایط خوبی برخوردارم و نسبت به اردوهای اولیه وضعیت جسمی و فیزیکی‌ام بسیار بهتر شده و نسبت به هفته‌های اخیر احساس بهتری دارم.

وی در خصوص وضعیت روحی‌اش برای شرکت در مسابقات آسیایی چین نیز گفت: مسابقات بزرگ استرس و تنش زیادی را به همراه دارد به خصوص اینکه حریفان قدرتمندی را پیش روی خود داریم ولی فکر می‌کنم داشتن وضعیت روحی خوب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در عملکرد ملی پوشان داشته باشد.

وی ادامه داد: تعداد ملی پوشانی که به مسابقات چین اعزام می‌شوند زیاد است بنابراین نیاز به چندین سرپرست الزامی است به نظر من سرپرست تیم ملی بانوان با شناختی که در این چند ماه از وضعیت روحی و روانی و جسمی بچه‌ها پیدا کرده می‌تواند همراه خوبی برای تیم باشد، از طرف دیگر آنهایی و شناخت ما از وی نیز احساس آرامش و خوبی را به ما می‌دهد.

کومیته تیمی معرف کار هر کشوری است
ملکی‌پور که در بخش کومیته تیمی، تیم ملی کاراته بانوان را همراهی می‌کند ادامه داد: کومیته تیمی به عنوان معرف کاراته کشور شرکت کننده است و تیمها ترکیبشان را برای کومیته تیمی می‌چینند تا به قولی به سایر تیمهای شرکت کننده عرض اندام کنند زیرا با کومیته تیمی می‌توانند عملکرد تیم خود را نشان دهند.

من نیز در کومیته تیمی فعالیت می‌کنم بنابراین کارم بسیار سخت‌تر است زیرا عملکرد تیممان را به دیگر کشورها معرفی می‌کنم. همین طرز فکر من را بر آن داشته که به مدالی جز طلا فکر نکنم و فقط به این نیت که کشورم را صاحب طلا کنم به میدان مسابقات می‌روم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد