مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

درآستانه اعزام تیم ملی کاراته بانوان به مسابقات آسیایی چین


درآستانه اعزام تیم ملی کاراته بانوان به مسابقات آسیایی چین
ملی پوش کاراته بانوان:کاراته کای میزبان مهمترین حریف من است

لیلا بهرامی عضو تیم ملی کاراته بانوان در گفتگو با سایت فدراسیون کاراته گفت: در هفته‌های اول اردوها از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدم که با کمک مربیان و سایر دوستان توناستم در کنار این مصدومیت به تمریناتم بپردازم و به شکر خدا در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برم.
وی افزود: طی این مدت تمرینات را انجام می‌دادم و برای جلوگیری از تنبلی عضلات پا با کش تمرین می‌کردم. ولی اکنون از آمادگی خوبی برای مسابقات برخوردارم.

بهرامی گفت: تمام فکر من و بچه‌ها این است که تیم بتواند بهترین نتیجه را در مسابقات بگیرد بنابراین نهایت استفاده از تمرینات می‌بریم.
وی اظهار داشت: حریفان قدرتمندی را در چین پیش رو داریم که گذر از سد آنها سخت و مشکل است اما مهمترین حریف و قدرتمندترینشان چین، کشور میزبان است. که امیدوارم بتوانیم از سد محکم این کشور بگذریم و با تجربه‌ای شیرین به ک شور بازگردیم.

بهرامی یادآور شد: از سال 1379 عضو و همراه تیم ملی کاراته بانوان هستم که حاصل این همراهی 17 مدال بین‌المللی بوده است که 8 تای آن طلا و بقیه نقره و برنز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد