مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

فرماندار قدس : شورای شهرقدس در حد نمونه روستایی نیست

همراهان نیوز: کاظم احمدیان _ فرماندار شهرستان قدس با انتقاد شدید از عملکرد شهردار واعضای شورای اسلامی این شهر در انجام خدمات عمرانی ورفاهی سطح شهر گفت: شهردار واعضای شورای شهرنتوانسته اند یک پل عابرپیاده را نصب کنند ونبود پول وبودجه بهانه است.

به گزارش همراهان ، مهندس ” علی جهانبخشی ” درنشست با نمایندگان اصناف مختلف این شهرستان افزود: شهر قدس با دارا بودن بیش ازچهار صد هزارنفر جمعیت نیاز به مدیران کار آمد ،با تجربه وپرتلاش دارد تا بتواند خدمات بجا وشایسته به مردم فهیم ارائه دهد.اما متاسفانه امروزشاهدیم که این نهاد مردمی چنان بدون تدبیر وغافل از آینده نگری شهری حرکت می کند که گویی فراموش کرده که در جا یگاه خدمت به مردم نشسته است.



وی تصریح کرد: نمی دانیم سکوت شورا در قبال عملکرد کند شهرداری چه معنایی می تواند داشته باشد ، آیا شهردار توسط شورا انتخاب می شود تا به مردم خدمت کند یا اینکه هرزمان که بگویی شهر چاله هایش بیدادمی کند ، آسفالت خراب است ، بودجه را چه کرده اید بهانه نبود پول و بودجه بیاورند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قدس گفت : برخی از آقایان به مقام و منزلتشان برمی خورد که چرا ما آنهارا تمجید نکرده ایم ، تشویق نکرده ایم ، مقام شورای نمونه کشوری به آنها نداده ایم . به نظر بنده این شورادر حد نمونه روستایی نیست چه برسد به این که نمونه کشوری باشد.

جهانبخشی ادامه داد: شهر قدس دارای پتانسیل فراوان ومنابع مالی زیادی می باشد اما مدیریتی نیست که بتواند از این دو عنصر استفاده لا زم را ببرد . گناه این مردم خوش قلب وصبور چیست که به این مسولین اعتماد می کنند اما کم کاری می بینند.

فرماندار قدس تمدید دوره سوم شوراهای شهر را یادآورشد وخطاب به اعضای شورای شهرقدس گفت : باید اعضای شورای شهر قدس از این فرصتی که نظام وملت به آ نها داده نهایت استفاده را بکنند وکارهایی را که تا کنون نتوانسته اند انجام دهند ، به پایان برسانند.

رییس شورای تامین امنیت شهرستان قدس افزود: شهرداری قدس جز۱۰شهرداری ممتاز استان تهران از نظر منابع مالی است وباید دغدغه حل مشکلات مردم در قلب مسئولین با شد ولی مدیریت شهری قدس به گونه ای مدیریت می کند که گویی می خواهند ده سال در همین سمت در این شهر مدیریت کند واین گمان با طل است .

گفتنی است ، اخیرا حجت الا سلام میراحمدی امام جمعه شهرستان قدس نیز با حضور در میان جمعی از مردم ومعتمدین این شهر گفته بود، ما نیزمی دانیم در گوشه وکنار این شهر چه می گذرد وسخنان شمارا هم در راستای حفاری های بسیار و وضعیت نامناسب آسفالت تا یید می کنم.

وی افزوده بود ، ما نیز به سهم خود اگر ببینیم شورا وشهرداری خلاف مقررات کوتاهی یا سوء استفاده کنند سکوت نخواهیم کرد ، چرا که سکوت در قبال تخلف جرم است.

امام جمعه قدس تاکید کرده بود که ما نه تنها نسبت به دو ارگان شهرداری وشورای شهر بلکه هر اداره دیگر نیز اگر خلاف وظایفش عمل نماید ومنافع مردم وشهر را در نظر نگیرد با پیگیری ما روبرو می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
رامین 1391,05,18 ساعت 13:34

با عرض سلام مدرسه ابوریحان واقع در امامزاده کوچه تختی علاوه بر اینکه در طول سال تحصیلی باعث سروصدا از طرف معاونین اموزشگاه و غیره میباشد اکنون اقدام به ساخت یک باب منزل مسکونی کرده که ان را به مدرسه اختصاص دهد به عنوان ازمایشگاه و باعث صلب اسایش خانواده ها و همچنین منزل ما که در جوار مدرسه است شده همچنین اسیب کمی به منزل ما رسانده است من هم نمیدانم به کدام ارگان بگویم اگر میشود راهنمایی کنید ممنون اگر هم خودتان میتوانید اقدامی بکنید

درود بر شما دوست گرامی
مشکل شما از طریق اداره آموزش و پرورش و شهرداری قابل پیگیری است
اما ما فقط میتوانیم آن را به صورت نظر منتشر کنیم در صورتی که نام و تلفن تماس خود را بگذارید
این وبلاگ میتواند متن ارسالی شما ره صورت کامل منتشر کره تا با توجه به بازدید وبلاگ مسولین از مشکل شما آگاه شوند
با تشکر
بابایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد