مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

آغاز فصل جدید لیگ‌های کاراته از مردادماه


کاراته وان پاریس

یازدهمین دوره سوپر لیگ کاراته و لیگ‌های پایه مردادماه و پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های جهانی آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون کاراته، وحید مومنی، رییس سازمان لیگ، زمان برگزاری  لیگ‌های کاراته را مردادماه بیان و اظهار کرد: تاکنون ۵ تیم برای حضور در سوپر لیگ مردان اعلام آمادگی کرده‌اند و مسابقات مانند روال سال‌های گذشته برگزار می‌شود. کومیته مردان در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۷، ۷۵، ۸۴ و ۲ وزن آزاد و در بخش بانوان در اوزان ۵۰، ۵۵، ۶۱، ۶۸، ۶۸+ و ۲ وزن آزاد پیگیری خواهد شد.

او با اشاره به این که مسابقات کاتا نیز هم‌زمان با مبارزات کومیته در برنامه هفتگی لیگ پیگیری خواهد شد، افزود: در پایان لیگ علاوه بر رده‌بندی تیم ها در مجموع کاتا و کومیته، کاپ قهرمانی به طور مجزا به تیم‌های برتر کاتا و کومیته نیز اهدا خواهد شد.

رییس سازمان لیگ کاراته درباره امتیازات در نظر گرفته شده برای مبارزات هم گفت: هر برد در مبارزات انفرادی ۳ امتیاز دارد اما امتیاز کاتای تیمی در حال بررسی هست که ۴ امتیاز باقی بماند یا امتیاز را به عدد ۵ برسانیم. البته در این خصوص می‌خواهیم با کارشناسان امر گفت‌وگو کنیم.

مومنی در مورد لیگ‌های پایه تصریح کرد: لیگ پایه خردسالان و نونهالان با رقابت‌های کاتا برگزار می‌شود ولی در رده سنی نوجوانان و جوانان رقابت‌ها به صورت دو لیگ مجزا کاتا و کومیته انجام خواهد شد. امسال به صورت آزمایشی لیگ کاتای جوانه و آینده‌سازان برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان آن ترکیبی از این دو رده سنی هستند. لیگ‌های کومیته جوانه و آینده‌سازان نیز به صورت مجزا برگزار می‌شود.

وی درباره میزان مبلغ دریافتی برای فصل جدید لیگ‌های پایه کاراته گفت: مبلغی برای ورودیه دریافت نمی‌شود اما تیم‌ها برای تداوم حضور تا پایان فصل لیگ باید یک چک ضمانت به سازمان لیگ فدراسیون ارائه دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد