مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

عباس احمد پناهی، رییس اسبق فدراسیون کاراته:به سمندر بستگی دارد


احمد پناهی در پاسخ به این سوال که اکنون که سمندر، سرپرست شده و می‌تواند همان کارها که آن زمان به ضررش انجام شد را به ضرر شما انجام دهد، آیا این طور می‌شود ؟ گفت: به هر حال حل شدن یا حل نشدن این مساله به نظر سمندر بستگی دارد. اگر نگاه‌ها ملی باشد می‌شود این مسایل را کنار گذاشت و کار کرد. معتقدم اگر کدورتی بوده باید برای حفظ منافع ملی و جایگاه بین‌المللی کنار گذاشت و با یکدیگر تعامل داشت. باید از جایگاه هیات رییسه آسیا که برای یک ایرانی است، حمایت کرد نه از احمد پناهی.


رییس اسبق فدراسیون کاراته ادامه داد: طبق قانون من تا سال 2015 عضو هیات رییسه آسیا هستم و دوست دارم تا به عنوان نماینده ایران همچنان انجام وظیفه کنم و اگر سمندر بخواهد که ایران یک نماینده در آسیا داشته باشد حاضرم کمک کنم. با از دست رفتن آن جایگاه قبلی ما نتوانستیم یک ایرانی را جایگزین کنیم و یک قزاق جای ما را گرفت.


وی با اشاره به این که از آن مسایل دو سال پیش تا به حال چندین بار تلفنی با سمندر صحبت کرده است ، یادآور شد: من از کاراته چیزی نمی‌خواهم و جدای از اختلاف سلیقه و مسایلی که در کار با سمندر داشتم، هنوز هم با او دوست هستم و امیدوارم همان طور که فرجی در زمان حضورش در فدراسیون از جایگاه ایران در هیات رییسه آسیا حمایت کرد، این حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد. من و سمندر اختلاف سلیقه کاری داشتیم، ولی این مسایل ربطی به دوستی‌های ما ندارد.


رییس اسبق فدراسیون کاراته، ادامه داد: در این چند روز که سمندر به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شده با او تماس نگرفته و صحبت نکرده ام. گذاشته‌ام تا او در فدراسیون مستقر و سرش کمی خلوت شود تا در فرصت مناسب با او صحبت کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد