مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

زیگساری: روند انتخابی تیم ملی کاراته عادلانه نبود

از بهنام‌فر انتظار چنین صحبت‌هایی را نداشتم
زیگساری: روند انتخابی تیم ملی کاراته عادلانه نبود/ برخی‌ بدون انتخابی فیکس شدند

خبرگزاری فارس: کاراته‌کای تیم ملی گفت: بنده معتقدم روند انتخابی تیم ملی اصلاً‌ عادلانه نبود و شفاف نبود.

انتقاد شدید حسن شاطرزاده از عملکرد مربیان تیم ملی در مسابقات جهانی فرانسه، باعث شد تا مهران بهنام‌فر در مقام پاسخگویی قرار بگیرد. بهنام فر در صحبت‌های خود در مورد اینکه شاطرزاده پافشاری زیادی روی حامد زیگساری داشت و هیچ اعتقادی به احمدی در آن مقطع نداشت را مطرح کرد. این موضع باعث دلخوری حامد زیگساری شده و وی نیز در تماس با خبرگزاری فارس در مورد صحبت‌های مطرح شده انتقادهایی را کرد. 

حامد زیکساری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مهران بهنام‌فر یکی از دوستان خوب، هم ‌تیمی و پیشکسوت من است، اما با توجه به اختلافاتی که بین وی و شاطرزاده رخ داده اصلاً‌ انتظار نداشتم که وی در مورد من اینطور صحبت کند. با توجه به این که اختلافات پیش آمده بین این دو مربی به من ارتباطی نداشت ناچارم از صحبت‌های رخ داده گلایه کنم.

وی افزود: 2 سال گذشته در مسابقات جهانی صربستان تنها نقره رقابت‌ها را من کسب کردم. حتی در آن مقطع رئیس فدراسیون نیز به من که قهرمان جهان بودم رسیدگی نکرد.

کاراته‌کای تیم ملی در مورد اینکه بهنام فر در صحبت‌های خود اعلام کرده که حامد زیگساری در مسابقات ترکیه به سعید احمدی باخته است، گفت: اصلاً‌ من با احمدی در ترکیه مسابقه ندادم. حتی بعد از مسابقات آسیایی به هیچ عنوان در رقابت‌های انتخابی مستقیم با احمدی بازی نکردم.البته به هیچ عنوان من منکر توانایی‌های سعید احمدی نیستم و حتی با هم ارتباط خوبی داریم.

زیگساری در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: صحبت‌های بهنام‌فر در مورد منتقدان اصلاً عادلانه نبود به نظرم اگر منتقدی نباشد تیم ملی هیچ وقت نمی‌تواندپیشرفت کند. اگر تا به امروز بنده و بچه‌های دیگر علیه تیم ملی مصاحبه نکرده‌ایم فقط به خاطر منافع تیم ملی بود. همه ما منتظر بودیم تا تیم ملی از فرانسه بازگردد و صحبت‌های خود را مطرح کنیم همانطور که طی چند روز گذشته مصاحبه‌های جنجالی از سوی کاراته‌کاها در رسانه‌ها منتشر شده است.

وی در پایان گفت: روند انتخابی تیم ملی عادلانه و انتخاب ملی‌پوشان شفاف نبود، حتی برخی از ملی‌پوشان بدون انتخابی فیکس تیم ملی شدند، انتخابی‌های درون اردویی که خودشان داوری می‌کردند فقط نفرات فیکس تیمی و انفرادی را مشخص کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد