مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

سمندر: درب تیم ملی به روی قهرمانان بسته نیست

سمندر: درب تیم ملی به روی قهرمانان بسته نیست

علیرضا سمندر، سرپرست فدراسیون کاراته گفت: انتخابی های تیم ملی را قبول دارم اما درب تیم ملی به روی قهرمانان بسته نیست و کاراته کاها می توانند مورد توجه کادر فنی باشند.

سمندر، ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: هنوز نشستی با کادر فنی نداشته ام اما پس از صحبت با مربیان تیم ملی و بررسی برنامه هایشان در خصوص کادر فنی تصمیم گیری می کنم با این حال به حضور سرمربی در تیم ملی اعتقاد دارم.

وی گفت: اولویت اول من تهیه سالن برای خانواده بزرگ کاراته است و این مورد اهمیتی بیش از داشتن خانه کاراته دارد که از طریق وزارت ورزش در این خصوص پی گیری و اقدام خواهد شد تا امکانات لازم در اختیار علاقه مندان این رشته ورزشی قرار گیرد.

سمندر در خصوص تغییر در کمیته های فدراسیون گفت: من تازه وارد فدراسیون شده ام و هنوز شناختی از کمیته ها و عملکردشان ندارم و قبل از مطالعه اقدامی نمی کنم، اما پس از ملاقات با تک تک آنها و بررسی عملکردشان تصمیم نهایی را خواهم گرفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد