مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مربی تیم ملی کاراته کتیرایی: بوی کباب به مشام آقایان خورده است

مربی تیم ملی کاراته:
بوی کباب به مشام آقایان خورده است
مربی تیم ملی کاراته گفت:آقایان بهتر است در مورد مسابقات جهانی ژاپن که به عنوان مربی و بازیکن در آن حضور داشتند و نتایج فاجعه باری به ارمغان آوردند ، نظر بدهند.
 به گزارش پانا،‌ علیرضا کتیرایی با اشاره به صحبت‎ها و انتقادات اخیر تعدادی از کاراته‌کاها و کارشناسان این رشته ورزشی، تصریح کرد: وقتی صحبت‌های تعدادی از افراد را می‌شنوید، خواهید دید که اظهارات آنها هیچ فرقی با هم ندارند و نوع گفتمان آنها یکی است. همه در صحبت‌های خود به من، مهران بهنام‌فر و حبیب الله ناظریان گیر داده‌اند.

وی ادامه داد: صلاح نیست که در حال حاضر جواب این آقایان را بدهم؛ اما حرف‌هایی که این افراد به زبان می‌آوردند، خیلی زشت است. حالا صحبت علیه من و مهران ایرادی ندارد اما یکی نیست به آنها بگوید شما که کاراته را زیر نظر ناظریان فرا گرفتید، چرا حرمت استاد خود را نگه نمی‌دارید؟ اگر حالا به جایی رسیده‌اید، به خاطر ناظریان است. آدم‌ها به حدی بی‌معرفت شدند که حرمت نان و نمک همدیگر را هم نگه نمی‌دارند.

مربی تیم ملی با بیان اینکه حرف‌های زیادی برای پاسخ دادن به این افراد دارم اما از این کار خودداری می‌کنم، گفت: همیشه گفته‌ام که کاراته برای رسیدن به جایگاه واقعی و اعتلای روزافزون خود به آرامش نیاز دارد.

"بوی کباب به مشام آقایان خورده، اما ...." وی با بیان این جمله صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد: همه این افراد به نوعی سعی می‌کنند مدال‌های مسابقات جهانی فرانسه را بی‌ارزش کنند. فقط این را می‌‎گویم که اگر کسی یک ذره از کاراته سر در بیاورد، متوجه می‌شود که این مدال‌ها چقدر با ارزش هستند. انصافا با توجه به شرایطی که کاراته در گذشته داشت، این مدال‌ها باعث زنده شدن مجدد و پیشرفت آن شده است.

کتیرایی خاطرنشان کرد: این آقایان بهتر است در مورد مسابقات جهانی ژاپن که به عنوان مربی و بازیکن در آن حضور داشتند و نتایج فاجعه باری به ارمغان آوردند ، نظر بدهند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد