مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

سرپرست فدراسیون کاراته سمندر:با کسی دشمنی ندارم

با کسی دشمنی ندارم
سمندر: ساماندهی سبک‌های آزاد کاراته بزرگ‌ترین دغدغه من است
 
سرپرست فدراسیون کاراته گفت: بزرگترین دغدغه حال حاضر من ساماندهی سبک‌های آزاد و غیر کنترلی کاراته است و اگر دوستان دست از اختلافات بردارند این سبک‌ها را سر و سامان می دهم.


به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا سمندر اظهار داشت: کاراته با سابقه ای 50 ساله در ایران دارای افراد بزرگ و پیشکسوتان و قهرمانان بسیاری است که با حضور آنها و با کمک آنها می خواهیم کاراته را به آنچه که شایستگی اش را دارد برسانیم.

وی با تقدیر از حضور 18 ماهه صادق فرجی در این فدراسیون گفت: کار ما در ورزش همانند مسابقه دوماراتن می ماند که هر کدام مسیری را طی می کنیم و کار را به دیگری می سپاریم. در حال حاضر هم این وظیفه بعد از آقای فرجی به من سپرده شده است و همینجا باید از زحمات و تلاش های وی تشکر کنم که بعد از آن فراز و نشیب ها توانست یک آرامشی را به کاراته برگرداند.

سمندر افزود: تلاش بنده این است که ضمن ادامه این روند به سبک های آزاد کاراته هم سر و سامانی بدهم اما همین روز گذشته جلسه ای را با برخی از مسوولان این سبک ها داشتیم که متاسفانه اختلاف سلیقه هایی که بین خودشان قرار دارد اجاز نمی دهد در فضای آرام این روند را به خوبی هدایت کنیم.

وی افزود: با این وجود منتظر نظر وزارت ورزش و جوانان خواهیم نشست تا در صورتی که تشخیص دادند که سبک های آزاد به کاراته برگردد برای آنها برنامه ریزی منسجمی را داشته باشیم و امتیازاتی را برای قهرمانان آسیایی و جهانی آنها در نظر بگیریم که مورد تایید وزارت ورزش و جوانان باشد.

سمندر در پایان گفت: من دوست دارم کارم را به نحو مطوبی انجام دهم و با کسی دشمنی ندارم و از همه دوستان می خواهم که برای کمک به کاراته در حد توان گام بردارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد