مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته: به کار خودمان ادامه می‌دهیم

پس از تغییرات در راس فدراسیون کاراته
نایب رییس بانوان کاراته: به کار خودمان ادامه می‌دهیم/فرجی نگاه برابری به بانوان داشت
 


هفته گذشته بود که محمدصادق فرجی رییس فدراسیون کاراته از سمت خود استعفا داد و علیرضا سمندر سرپرست این فدراسیون شد تا شائبه‌هایی ایجاد شود که شاید کادر مدیریتی فعلی فدراسیون تمایلی برای همکاری با سمندر نداشته باشد! البته این در حالی است که نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته گفته که به کارهایش ادامه می‌دهد و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.


 اشرف امینی  اظهار کرد: ما برنامه هایمان را ادامه می‌دهیم و تغییر خاصی نخواهیم داشت. روند ما ادامه خواهد داشت چرا که بازی‌های کشورهای اسلامی که بازی‌های مهمی است را پیش‌رو داریم. 


وی افزود: کار ما فنی است و تمام برنامه‌هایی که از قبل تدوین کرده‌ایم را انجام خواهیم داد. مسابقات قهرمان آسیا، قهرمانی جوانان و امیدهای جهان و بازی‌های آسیایی مهمترین برنامه‌هایی است که پیش‌رو داریم. این تغییرات، خللی در کار ما وارد نمی‌کند و کارمان را انجام می دهیم.


نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته در مورد کادر فنی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: خانم‌ها بداغی و موسوی در بخش کومیته و فرحناز ارباب به عنوان مربی کاتای انفرادی و تیمی، هدایت ملی پوشان را بر عهده خواهند داشت و کارهای لازم را انجام می‌دهند.


وی در پاسخ به این سوال که چرا می گویید فعلا، مگر قرار است در تیم بزرگسالان تغییراتی انجام شود؟ یادآور شد: خیر. این که می‌گویم فعلا به خاطر این است که ما فعلا تیم بزرگسالان را داریم و هنوز تیم جوانان ، امیدها و نوجوانان را تعیین نکرده‌ایم. برای انتخاب کادر فنی آن‌ها زمان لازم را داریم و بعدها انتخاب خواهیم کرد.


امینی در پاسخ به این سوال که یک سال فعالیت در کنار محمدصادق فرجی را چطور ارزیابی می کنید، گفت: نتیجه ما همه چیز را مشخص می‌کند. نتیجه مسابقات، نتایج لیگ، برگزاری مسابقات به زعم همه‌ی کارشناسان، داوران و مربیان راضی کننده بوده و نسبت به سال‌های قبل خوب کار کردیم.


وی در مورد مدیریت فرجی بر فدراسیون ادامه داد: ایشان حمایت خوبی از بخش بانوان داشتند و همه جانبه به فعالیت‌های ما اهمیت می‌دادند فرجی در تمام برنامه‌ها، برابری کامل بین مردان و زنان را رعایت و حمایت می‌کرد. امیدوارم در مدیریت جدید هم هر کجا هست موفق باشد.


نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته در پاسخ به این که سوال که حضور سمندر در فدراسیون کاراته را چطور می‌بینید و آیا در زمان ریاست او با وی کار کرده‌اید؟ گفت: در آن زمان تنها دو یا سه دفعه تیم را برای تورنمنت‌هایی همراهی کردم و به طور مداوم با فدراسیون همکاری نداشتم. امیدوارم بازگشت او خوب باشد و آنچه حق کاراته ایران است بدست بیاید. ایشان می‌تواند با استفاده از تجربیات قبلی موفق‌تر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد