مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

علیرضا سمندر رسما کار خود را در فدراسیون کاراته آغاز کرد

در میان استقبال خانواده کاراته؛
علیرضا سمندر وارد فدراسیون شد

علیرضا سمندر، سرپرست فدراسیون کاراته امروز (شنبه 9 دی ماه) در میان استقبال اهالی کاراته، مسئولین فدراسیون و پیشکسوتان این رشته وارد فدراسیون شد.

در این مراسم که در میان استقبال خانواده کاراته برگزار شد، محسن آشوری، دبیر فدراسیون ابتدا ضمن خیرمقدم به سرپرست فدراسیون از تلاشهای محمد صادق فرجی، رئیس سابق فدراسیون کاراته تشکر و قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد که با حضور آقای سمندر، کاراته همچون یکسال گذشته مسیر پیشرفت و تعالی را طی کرده و در میادین مهم آسیایی و جهانی برای کشور افتخار آفرینی کند. 



علیرضا سمندر، سرپرست فدراسیون کاراته هم در این مراسم گفت: فرجی از دوستان من است و در این چند ماهه حضور در فدراسیون توانست آرامش را به وضعیت نابسامان کاراته بازگرداند، که من هم ضمن تشکر از خدمات وی ، برنامه های خوب ایشان را در فدراسیون دنبال خواهم کرد.

وی افزود: با کسب مدال و رسیدن به رتبه پنجم در جهان کاراته نشان داد که روند رو به رشدی را دنبال می کند و می تواند شایستگی اش را در میادین بین المللی به رقبا نشان دهد.

سمندر در خصوص برنامه هایش در آینده گفت: کادر فنی تیم ملی در دو بخش بانوان وآقایان به زودی مشخص خواهیم کرد. ضمن اینکه رونق لیگ های کاراته، پیشرفت بخش بانوان همردیف با مردان از برنامه های پیش رو است که امیدوارم با همدلی و همکاری خانواده بزرگ کاراته و پیشکسوتان این رشته بتوانیم دستاوردهای خوبی از مسابقات مختلف داشته باشیم.

مراسم معارفه سرپرست فدراسیون کاراته انجام شد

مراسم معارفه علیرضا سمندر، سرپرست فدراسیون کاراته بعدازظهر امروز(شنبه 9دی ماه) در محل فدراسیون و با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، مراسم معارفه آقای سمندر، سرپرست فدراسیون کاراته، با حضور غلامرضا پارسا، مدیر کل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری ، احمد گواری، مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیونها، ناصر طالبی، مشاور معاون امور ورزش ورزات ورزش و جوانان، محسن آشوری، دبیر فدراسیون و جمعی از مسئولین و پیشکسوتان رشته کاراته برگزار شد.

در این مراسم، غلامرضا پارسا و احمد گواری ضمن تشکر از خدمات محمد صادق فرجی، رئیس سابق فدراسیون کاراته، ابراز امیدواری کردند که کاراته با هدایت علیرضا سمندر روند موفقیت را طی کرده و با همدلی و اتحاد ایجاد شده در فدراسیون افتخارات ارزشمندی را برای کشور بدست آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد