مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

نصرالهی: کاراته‌کاهای تیم ما از لحاظ فنی در آمادگی کاملی نبودند

جهت حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان
نصرالهی: کاراته‌کاهای تیم ما از لحاظ فنی در آمادگی کاملی نبودند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم مناطق نفت خیز گفت: قبل از اعزام به جام باشگاه های جهان تقریبا دوماه بود که بازیکنان را در اختیار داشتیم و همه آنها از لحاظ فنی در آمادگی کاملی نبودند اما با تمرینات تلاش کردیم تا در این مسابقات حضور داشته باشیم.


سعید نصرالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: مسابقات جام باشگاه‌های جهان در حالی برگزار شد که اکثر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با بهترین نفرات شرکت کرده و همه سکوی قهرمانی را نشانه گرفته بودند.

وی افزود: تیم‌هایی مثل ترکیه، اسپانیا و مصر در ترکیب خود چند ملی‌پوش هم داشتند اما با تمام این صحبت‌ها سکوی اول و دوم را تیم‌های ایرانی کسب کردند.

سرمربی تیم کاراته مناطق نفت خیز که عنوان نائب قهرمانی در دومین دوره مسابقات جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد گفت: قطعا رقابت با تیم‌هایی که در کشور خود بعد از تیم ملی مدعی بهترین‌ها هستند، دشوار است و این که دو تیم ایرانی توانستند به این مهم برسند، برای همه ما خوشایند است.

نصرالهی در ادامه اظهار داشت: همه می‌دانند که چنین موفقیت‌هایی را مدیون برگزاری لیگ کاراته هستیم. امیدوارم هر ساله به کیفیت لیگ افزوده شود. به هر حال حضور کاراته‌کاها در چنین لیگ پویایی باعث می‌شود تا کاراته ایران در چند سال آینده به دوران اوج خود بازگردد.

سرمربی تیم نفت خیز جنوب گفت: قبل از اعزام به مسابقات در جلسه‌ای که با سرپرست فدارسیون داشتیم، کاملا شارژ روحی ‌شدیم و در این جلسات وعده‌های خوبی هم به تیم‌های قهرمان داده شد و ما هم پیشنهاد دادیم که حتما از تیم‌ها، مثل سال‌های گذشته پول دریافت شود اما این پول به عنوان جوایز و بالا رفتن روحیه به بازیکنان هدیه داده ‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم مناطق نفت خیز در اواخر شهریور ماه در دقایق پایانی نفرات خود را کامل کرد و به خاطر همین موضوع در وزن‌های سبک و کاتا هنوز مشکل داریم. قبل از اعزام به مسابقات تقریبا دوماه بود که بازیکنان را در اختیار داشتیم و همه آنها از لحاظ فنی در آمادگی کاملی نبودند.

نصرالهی در پایان گفت: با تمرینات مداومی که داشتیم، توانستیم آنها را به سطح بالایی برسانیم و بازیکنان تیم هم مزد زحماتشان را با کسب عنوان نایب قهرمانی گرفتند. به عنوان مثال فرخی بعد از مسابقات آسیایی از لحاظ فنی در افت کامل بود و زین‌الدین در زمان حضور در تیم 95 کیلو بود که خوشبختانه با تمریناتی که در این دو ماه داشت، به بهترین سطح فنی رسیدند و در ترکیه بالاتر از سطح خود درخشیدند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد