مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

جام قهرمانی سوپر لیگ کاراته بانوان به تیم دانشگاه آزاد اسلامی رس



در هفته پایانی سوپر لیگ کاراته بانوان که روز پنجشنبه 12 بهمن ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی به مقام قهرمانی رسید.

 در خاتمه سوپر لیگ کاراته بانوان تیم دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی مقابل کات شاهرود و تیم علمدار کربلا 36 امتیازی شد و عنوان قهرمانی را بدست آورد. 
طراوت خاکسار، نسرین دوستی، شهناز میرحیدری، پگاه زنگنه، حمیده عباسعلی و الهه رضا زاده در کومیته و در کاتای انفرادی مهسا افسانه و در کاتای تیمی پریسا رحمانی، مهری یزدانی و مائده نصیری یاران پیروز تیم دانشگاه آزاد اسلامی بودند تا دانشگاه در این دیدار با نتیجه 27 بر یک به پیروزی برسد.

ضمن اینکه تیم کات شاهرودمقابل دانشگاه آزاد حاضر نشد تا این بازی هم 29 بر صفر به سود تیم دانشگاه آزاد خاتمه یابد.

اما تیم علمدار کربلا در هفته پایانی با شکستی که مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی برایش رقم خورد مقابل تلوان گیلان 15 بر 13 به برتری رسید تا با 30 امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد و نایب قهرمان شود.
در این بازی تیم علمدار به لطف کاتاروهایش توانست از سد تیم تلوان بگذرد. بیان اسدی و رزیتا علیپور در کومیته انفرادی برای تیم علمدار کربلا پیروزی کسب کردند و مهتاب اسماعیلی، سمیه عطا بخش، پریناز مرادی و ریحانه تختی نیا یاران پیروز تیم تلوان گیلان بودند.
نگین باقری در کاتای انفرادی، فاطمه کاوندی، عاطفه صوفی و ماهرخ شاهمحمدیان در کاتای تیمی برای تیم علمدار پیروزی بدست آوردند.

دیدار تیمهای تلوان گیلان با نگین نمای سمنان 29 بر صفر به سود تیم تلوان گیلان خاتمه یافت.

فولاد مبارکه سپاهان هم با حاضر نشدن تیم کات شاهرود 29 بر صفر پیروز شد تا با 24 امتیاز در مکان سوم قرار گیرد.

از سوی کمیته برگزار کننده بازیها مهسا افسانه به عنوان بازیکن برتر کاتا، الهه رضا زاده به عنوان بازیکن برتر کومیته هر دو از تیم دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شدند.
تیم دانشگاه آزاد اسلامی همچنین کاپ اخلاق را هم از آن خود کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد