مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد هم دان 5 شوتوکان دارد


رئیس دانشگاه آزاد: دان 5 شوتوکان دارم


به گزارش مشرق، فرهاد دانشجو که پیش از این صحبت‌هایی در مورد حضورش در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح شده بود، در گفتگو با مهر گفت: به دلیل دغدغه و مشغله کاری، حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را نپذیرفتم اما مطمئن باشید اگر رئیس دانشگاه آزاد نبودم، این مسئولیت را قبول می‌کردم.
رئیس دانشگاه آزاد گفت:  خود من جزو جامعه ورزش هستم و به طور حرفه‌ای در رشته کاراته فعالیت دارم به طوریکه در حال حاضر دان پنج شوتوکان را دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد