مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

از فرجی اجازه گرفتم رهنما: برای تبریک به فدراسیون رفتم

از فرجی اجازه گرفتم
رهنما: برای تبریک به فدراسیون رفتم


مربی سابق تیم ملی کاراته گفت: برای تبریک به سرپرست جدید فدراسیون کاراته روز یکشنبه راهی فدراسیون شدم، اما در مورد مربیگری تیم ملی صحبتی نشد.


مسعود رهنما در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که آیا از سوی مسئولان فدراسیون کاراته برای همکاری در تیم‌ ملی زیر 23 ساله ها از او دعوت شده است، یا خیر گفت: روز یک‌شنبه برای تبریک به سرپرست جدید راهی فدراسیون شدم و به غیر از من نزدیک 10 نفر از مربیان قدیم نیز در فدراسیون حضور داشتند. البته در مورد هدایت تیم ملی زیر 23 سال نیز به هیچ عنوان با من صحبتی مطرح نشد.

وی افزود: بنده معتقدم که هر کسی که به عنوان رئیس فدراسیون کاراته منصوب شود حق انتخاب دارد و می‌تواند در هر بخشی که تمایل دارد با افرادی که راحت تر است کار کند. به هر حال این رئیس فدراسیون است که پس از انتخاب نفرات در پایان نیز باید در مقابل عملکرد آنها جوابگو باشد.

مربی سابق تیم ملی بزرگسالان در پایان گفت: بنده قبل از اینکه به دیدار سمندر بروم از فرجی رئیس سابق فدراسیون کاراته اجازه گرفتم و راهی فدراسیون شدم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد