مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

رئیس سازمان سبک‌های آزاد کاراته گفت:درگیری رخ نداد، تنها اختلاف

امروز تکلیف سبک‌های آزاد مشخص می‌شود
باغدارنیا: درگیری رخ نداد، تنها اختلاف نظر بود/ به عنوان نماینده در فدراسیون صحبت کردم

رئیس سازمان سبک‌های آزاد کاراته گفت: پس از پایان جلسه در خارج از مجموعه اختلاف نظرهایی بین رؤسای سبک‌های آزاد پیش آمد که اصلا کار به درگیری نکشید و تنها اختلاف نظر بود.

مجید باغدارنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در رابطه با جلسه روز گذشته(یک‌شنبه) رؤسای سبک‌های آزاد با سرپرست جدید فدراسیون کاراته، گفت: روز گذشته با همه رؤسای سبک‌های آزاد برای تبریک به سرپرست جدید فدراسیون کاراته به دفتر علیرضا سمندر رفتیم و به او تبریک گفتیم. در این جلسه سمندر ابراز امیدواری کرد که تمام تلاشش را می‌کند تا سبک‌های آزاد همچنان زیر مجموعه فدراسیون کاراته باقی بماند.

وی در پاسخ به این سؤال که شنیده می‌شود در این جلسه با توجه به اختلاف نظرهایی که بین رؤسای سبک‌های آزاد پیش آمده،‌ درگیری بین روسای سبک‌‌ها رخ داده است،‌ گفت: در این جلسه بنده از طرف همه دوستان به عنوان نماینده صحبت کردم و هیچ گونه درگیری هم رخ نداد و در پایان جلسه همه چیز به خوبی تمام شد. پس از پایان جلسه در خارج از مجموعه اختلاف نظرهایی بین رؤسای سبک‌ها پیش آمد که اصلا کار به درگیری نکشید؛ تنها اختلاف نظر بود همین. دوستان معتقدند 40 سال است در این فدراسیون رفت و آمد دارند و همچنان می‌خواهند که در این فدراسیون فعالیت کنند.

باغدارنیا در پایان گفت: در حال حاضر قرار است امروز(دوشنبه) جلسه‌ای در وزارت ورزش و جوانان برگزار شود تا تکلیف سبک‌های آزاد مشخص شود. امیدوارم که سبک‌های آزاد کاراته همچنان در فدراسیون کاراته باقی بماند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد