مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

پیشکسوتان کاراته گیلان مسیر گردشگری شفت را از زباله پاکسازی کردند

   رشت - ایرنا - جمعی از پیشکسوتان کاراته گیلان و علاقمند به پاکی طبیعت با حضور در شفت ، مسیرهای گردشگری منتهی به اماکن سیاحتی زیارتی امامزادگان ابراهیم ( ع ) و اسحق ( ع ) این شهرستان را از زباله پاکسازی کردند .

رییس اداره حفاظت محیط زیست شفت روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : یکصد نفر از پیشکسوتان ورزش کاراته استان با طی کردن مسیر سه کیلومتری طبیعت سرسبز روستاهای ˈ خرفکل ˈ ، ˈ زردکام ˈ و ˈ پلنگ پشت ˈ این شهرستان ، این مسیر گردشگری را از زباله پاکسازی کردند .

ˈعلی فرهیˈ افزود : این برنامه فرهنگی و ورزشی با شعار انس با طبیعت و همچنین بدلیل حضور خیل مسافران در اماکن سیاحتی زیارتی امامزادگان ابراهیم ( ع ) و اسحق ( ع ) شفت در زمینه اشاعه فرهنگ طبیعت بدون زباله برگزار شده است .

وی با اشاره به اینکه در این اقدام فرهنگی و نمادین ، زباله های رها شده در طبیعت توسط علاقمندان به محیط زیست جمع آوری شد ، بیان کرد : پاکسازی طبیعت ، ترویج فرهنگ حراست و نگهداری از محیط زیست و پاک نگه داشتن آن و نیز تلاش برای داشتن زمینی پاک برای نسل های امروز و نسل های آینده از مهمترین اهداف این حرکت جمعی بود .

وی با بیان اینکه روزانه 25 تن زباله در شهرستان شفت تولید و جمع آوری می شود ، اظهار کرد : از این میزان زباله ، 18 تن زباله پس از تفکیک در مبداء به کارخانه کمپوست جهت بازیافت تحویل می شود .

شهرستان شفت در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد . ک/1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد