مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

گرگان قهرمان کاراته دختران گلستان شد

قاسم پور:
گرگان قهرمان کاراته دختران گلستان شد
گرگان -
 رییس هیأت کاراته گرگان از قهرمانی تیم منتخب دختران این شهرستان در رقابت های قهرمانی کاراته استان گلستان خبر داد.

شهرام قاسم پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب افزود: مسابقات قهرمانی کاراته نونهالان و نوجوانان استان گلستان با قهرمانی تیم منتخب کاراته دختران گرگان در آزادشهر به کار خود پایان داد.

به گفته قاسم پور، در این مسابقات یکروزه که در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد تعداد 78 کاراته کای دختر استان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

او ادامه داد: در پایان این پیکارها که کاراته کاها از شهرهای گرگان، آزادشهر، علی آباد کتول، مینودشت، فاضل آباد، بندرگز، کردکوی و نوکنده شرکت داشتند تیم گرگان قهرمان شد و تیم های بندرگز و مینودشت نیز دوم و سوم شدند.

رییس هیأت کاراته گرگان با اشاره به مدال آوران تیم گرگان در این مسابقات یادآور شد: برای تیم گرگان که توانست عنوان قهرمانی استان را به دست آورد زهرا دائمی و فریماه کاوه عناوین دوم و سوم کاتای انفرادی را از آن خود کردند.

او افزود: همچنین در بخش رقابت های کومیته (مبارزه)، در وزن 24- کیلوگرم زهرا دائمی، هدی ایمانی و نیایش بهروزی عناوین اول تا سوم را کسب کردند. در وزن 27- کیلوگرم مریم اسماعیل پور و شیما بالوئی طلا و نقره گرفتند و در 33- کیلوگرم نیز سارا بزی و زهرا پیری به مدال برنز رسیدند.

قاسم پور تصریح کرد: فاطمه پارسا، آرمینا آزاده و مریم قاسمی طلایی های اوزان 42ـ، 46- و 57- بودند، ضمن آنکه فاطمه مشکانی در 42ـ کیلو، زهرا بالارستاقی در 50ـ کیلو، پردیس بالارستاقی در 57ـ کیلو و فاطمه احمدی در 70 ـ کیلوگرم مدال های نقره را به خود اختصاص دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد