مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

نخستین دوره مربیگری عملی و داوری کاراته خراسان‌ جنوبی برگزار شد

نخستین دوره مربیگری عملی و داوری کاراته خراسان‌ جنوبی برگزار شد

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی از برگزاری نخستین دوره مربیگری عملی و داوری توجیهی کاراته در استان خبر داد.

محمدعلی بخشی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح دانش داوران و مربیان یک دوره مربیگری و داوری درجه سه کاراته در خراسان جنوبی برگزار شد. وی افزود: این دوره آموزشی از 18 تا 20 اردیبهشت‌ماه جاری در خانه کاراته شهرستان بیرجند برگزار شد.

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از سال 88 که یک دوره کلاس آشنایی با اصول داوری و مربیگری در شهرستان بیرجند برگزار شده تاکنون دوره مربیگری و داوری رسمی و استاندارد کاراته در استان برگزار نشده است. بخشی به برگزاری نخستین دوره آموزشی مربیگری عملی و داوری توجیهی در سال 93 اشاره کرد و افزود: در کلاس عملی و تئوری این دوره، حدود 30 مربی و داور کاراته از شهرستان‌های بیرجند، قاینات، سربیشه، فردوس و درمیان حضور داشتند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی طی 35 ساعت آخرین دستاوردهای اصول مربیگری و داوری را فرا گرفتند و با جدیدترین تکنیک‌های پیشرفته کاراته کشور و جهان آشنا شدند.

این مسئول یادآور شد: کار تدریس نخستین دوره آموزشی مربیگری عملی و داوری توجیهی خراسان جنوبی را محمد بهبودی مدرس رسمی فدراسیون، دارنده دان هشت کاراته کشور و داور ممتاز بین‌المللی کاراته بر عهده داشت. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد