مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

دیدار تیم ملی ماکائو با مسئولان فدراسیون کاراته ایران

دیدار تیم ملی ماکائو با مسئولان فدراسیون کاراته ایران

 تیم ملی کاراته ماکائو که مدتی است برای برپایی اردوی تمرینی به ایران سفر کرده است امروز(چهارشنبه 26 تیر ماه) با مسئولان فدراسیون کاراته کشورمان دیدار و گفت و گو کردند.

 تیم ملی کاراته ماکائو که برای برپایی یک اردوی مشترک چند هفته ای است در ایران به سر می برد و با تیم منتخب ارومیه وتیم ملی کشورمان اردوی مشترکی داشته است امروز(چهارشنبه) با علیرضا سمندر،رئیس، محسن آشوری، دبیر و احمد شقاقی نایب رئیس فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار رضا رشید نیا سرمربی تیم ملی کاراته ماکائو ضمن تشکر از مسئولان فدراسیون کاراته ایران به دلیل همکاری با این تیم ابراز امیدواری کرد همکاری دوطرفه دو کشور همچنان ادامه داشته باشد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم ایران می تواند در مسابقات آسیایی امارات بار دیگر توان بالای خود را نشان دهد چرا که تیم مدیریتی قدرتمند و کادر فنی خوبی در آن فعالیت می کند و شرایط برای رسیدن به قله های افتخار فراهم است.

مسئولان فدراسیون کاراته ایران نیز با آرزوی موفقیت برای رشید نیا که یکی از مربیان صاحب نام و بین المللی کاراته ایران محسوب می شود اعلام کردند فدراسیون کاراته کشورمان آماده هر گونه کمک به این مربی برای رسیدن به اهداف بین المللی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد