مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

ازسوی رییس کمیته داوران؛ اسامی داوران پذیرفته شده برای شرکت درکلاس داوری آسیا اعلام شد

ازسوی رییس کمیته داوران؛
اسامی داوران پذیرفته شده برای شرکت درکلاس داوری آسیا اعلام شد

 رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته اسامی 32 داور پذیرفته شده برای حضور درکلاس ارتقاء داوری آسیا را در اولیت های اول و دوم اعلام کرد.

"جواد سلیمی" در گفت وگو با سایت فدراسیون کاراته، اظهار کرد: روزهای 11 الی 14 ماه جاری کلاس گزینش داوری برای حضور درکلاس ارتقاء داوری آسیا را انجام دادیم که آزمون تئوری آن به صورت انگلیسی انجام شد و ممتحنین نیز در روز دوم و سوم از حاضرین آزمون عملی گرفتند.

وی افزود: دراین آزمون 32 داور را در اولویت های اول و دوم گزینش کردیم که گروه نخست شامل 12 نفر آقایان و 8 نفر بانوان و گروه دوم نیز شامل 2 نفر آقایان و 10 داور بانوان هستند.

 سلیمی اظهار کرد: طبق سنوات گذشته هرکشور 20 سهمیه برای حضور در کلاس آسیایی را دارد که برای نخستین بار 10 الی 12 مهر ماه در ایران برگزار می شود. اما با رایزنی هایی که رییس و دبیر فدراسیون ایران با مسوولان آسیایی انجام دادند احتمال افزایش داوران ایران وجود دارد.

رییس کمیته داوران ادامه داد: درصورتی که موافقت اتحادیه آسیا به صورت رسمی اعلام شود 12 داور اولویت دوم نیز در کلاس آسیایی شرکت می کنند.

 وی درادامه اسامی داوران پذیرفته شده در اولویت های اول و دوم را بدین شرح اعلام کرد:
اولویت نخست/بخش آقایان/
مصطفی شاکری(اصفهان)، علی اکبر دست آموز(آذربایجان شرقی)، افشار حسنی(آذربایجان غربی)، مرتضی کرمی(قزوین)، محمد رشید چتروز(کهگیلویه و بویر احمد)، ابراهیم ماجد ویشگاهی(قم)، فرشید نیک بخت(خراسان رضوی)، محمد رضا کمالی(گیلان)، غلامرضا آتش پنجه(سیستان و بلوچستان)، سعید شیدا(البرز)، محسن صدرایی(مرکزی) و محمد اسماعیل مجد(مازندران)

/بخش بانوان/
رویا هرمزی(تهران)، سحر شمس(تهران)، نفیسه آقا محمدی(همدان)، ندا پارسا(البرز)، شهناز شیخ رحمتی(کردستان)، اعظم داوطلب(لرستان)، ام البنین مفیدی(سمنان) و معصومه هزارخانی(تهران)

*اولویت دوم/بخش آقایان/
 کریم رسولی(آذربایجان غربی) و مسعود شفیعی(مرکزی)

/بخش بانوان/
 فاطمه خالونژاد(اراک)، نرگس اکبری(کردستان)، ویدا صمدیان(تهران)، نرگس احمدی(فارس)، مریم صالحی(چهارمحال و بختیاری)، رقیه احدی(تهران)، لیلا خوشکلام(گیلان)، زهره آرمان(خوزستان)، عصمت السادات حسینی(تهران) و لیلا جعفری(زنجان).

نظرات 1 + ارسال نظر
کاراته کا 1392,04,21 ساعت 21:22

با سلام
در آزمون عملی پارتی بازی زیادی شد و از ممتحنین پیر و بازنشسته مانند اقای مهربان استفاده گردید .
آقای مهربان اگر بازنشسته است صلاحیت شرکت در ازمون را ندارد .
آقای کمانگیر هم در صحنه داوری زیاد حضور پیدا نمیکند پس چطور می خواهد داوران را گزینش کند .
جالب است برای قضاوت در مسابقات سبک ایتوسوکای از داورانی استفاده شد که در آزمون شرکت کردند یعنی عملا" مسابقات مجانی برگزار گردید و هیچ هزینه داوری برایشان نداشت و بالاجبار داوران را مدت 2 روز به بهانه آزمون نگهداشتند و خوابگاههای بسیار کثیف که دور از شان داوران بود برایشان تهیه دیدند که بنظر می رسد به پرستیژ داوران می شود اهانت کرد ، براحتی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد