مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

اعضای کمیته آموزش معرفی شدند؛ دوره همسطح سازی مربیان سازنده و قهرمان پرور برگزار می شود

اعضای کمیته آموزش معرفی شدند؛
دوره همسطح سازی مربیان سازنده و قهرمان پرور برگزار می شود

 دوره همسطح سازی مربیان سازنده و قهرمان پرور کاراته کشور اواخرمرداماه به میزبانی تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، نشست "محسن آشوری" دبیرفدراسیون کاراته و "مازیار فریدخمامی" رییس کمیته آموزش برگزار و درجریان آن مقرر شد، ایندوره همسطح سازی برای ارتقاء و یکسان سازی دانش مربیان قهرمان پرور و سازنده استان ها؛ طی روزهای 30 و 31 مردادماه به میزبانی مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران انجام شود.

به استان ها براساس سهمیه بندی انجام شده از سوی کمیته آموزش فدراسیون کاراته، 8 یا 4 سهمیه برای اعزام مربی به ایندوره داده شده است.

کمیته آموزش فدراسیون کاراته، فورمت هایی را تهیه و در قالب بخشنامه در اختیار استان ها قرار می دهد که براساس آن، هیات ها تا روز اول مردادماه فرصت خواهند داشت تا براساس سهمیه بندی انجام شده مربیان خود را معرفی کنند.

همچنین ساعت 11:30 روز دوم مردادماه نشست کمیته آموزش با حضور اعضا و همچنین رییس، دبیر و نایب رییس فدراسیون کاراته در محل فدراسیون برگزار خواهد شد تا درخصوص شرایط و مباحث برگزاری مطلوب این دوره همسطح سازی بحث و تبادل نظر شود.
"مازیار فریدخمامی" رییس، "فاطمه مسطوره بک" نایب رییس و "یوسف گرشاسبی" دبیر کمیته آموزش و "مسعود رهنما"، "مهدی جعفری"، "علی پیرانی"، "امین مزارعی"، "مجید باغدارنیا"، "ستاره موسوی"، "فریبا بداغی" و "فرخناز ارباب" اعضای کمیته آموزش هستند که در نشست فوق حضور خواهند داشت.

همچنین در نشست مسوولان فدراسیون و کمیته آموزش مقرر شد دوره همسطح سازی مربیگری مخصوص بانوان نیز برگزار شود که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

اسامی استان هایی که در دوره همسطح سازی دارای هشت سهمیه هستند:
آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، قزوین، فارس، قم، کرمانشاه، زنجان، گیلان، تهران، مازندران و مرکزی

اسامی استان هایی که در دوره همسطح سازی دارای چهار سهمیه هستند:
اردبیل، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، سیستان وبلوچستان، کردستان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، هرمزگان، همدان، یزد، گلستان و اصفهان.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد