مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

تیم ملی ماکائو فردا در ارومیه؛ سلیمی : میزبان مسابقات کشوری ایتوسوکای و آزمون گزینش داوری آسیا هستیم

تیم ملی ماکائو فردا در ارومیه؛
سلیمی : میزبان مسابقات کشوری ایتوسوکای و آزمون گزینش داوری آسیا هستیم

رییس هیات کاراته آذربایجان غربی و رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته، گفت: باحمایت "علی خلیلی"مدیر کل ورزش و جوانان استان و مسوولان فدراسیون، میزبان مسابقات قهرمان کشوری ایتوسوکای، اردوی مشترک با تیم ملی ماکائو و آزمون گزینش داوری آسیا هستیم.

"جواد سلیمی" اظهار داشت: مسابقات قهرمانی شیتوریو ایتوسوکای با حضور 600 کاراته کا طی روزهای (13 و 14 تیر ماه) قرار است در سالن شش هزاری نفری غدیر ارومیه برگزار شود.

وی افزود: پیش از این هم میزبان تیم ملی کاراته ماکائو خواهیم بود که برای برپایی یک اردوی مشترک با تیم منتخب استان آذربایجان غربی به ایران سفر می کند و از فردا(پنجشنبه) به مدت یک هفته درآذربایجان غربی خواهد بود.

رییس کمیته داوران درخصوص برگزاری آزمون گزینشی داوری آسیا در ارومیه گفت: در این کلاس 150 داور مرد و زن شرکت دارند که اسامی آنها را پیش تر اعلام کرده ایم و قرار است از میان نفرات شرکت کننده 20 نفر از کسانی که موفق به کسب نمره قبولی شدند برای کلاس داوری آسیا گزینش شوند که از میان آنها تعداد 12 داور مرد و 8 داور زن انتخاب خواهند شد.

وی افزود: چنانچه فدراسیون کاراته آسیا موافقت کند، بنا داریم تعداد داوران را برای حضور در کلاس داوری آسیا که به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد، افزایش دهیم.

سلیمی گفت: داورانی که در این کلاس شرکت دارند با اعلام هیات استانها و تایید آنها بوده و هیچ داوری بدون معرفی نامه اجازه شرکت در این دوره را نداشته و از حضور آنها ممانعت خواهد شد. ضمن اینکه نفراتی که اسامی شان در سایت درج شده در صورتی که به هر دلیلی از شرکت در کلاس سرباز زنند هیچگونه شانسی برای حضور در کلاس داوری آسیا را نخواهند داشت.

وی ادامه داد: آزمون تئوری این کلاس به زبان انگلیسی است و ممتحنین آن در روز برگزاری کلاس معرفی خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد