مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

سرمربی تیم ملی کاراته ایران خبر داد: دیدار دوستانه تیم ‌ملی کاراته ایران با ماکائو در رشت

سرمربی تیم ملی کاراته ایران خبر داد
دیدار دوستانه تیم ‌ملی کاراته ایران با ماکائو در رشت

سرمربی گیلانی تیم‌ ملی کاراته کشور از برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی کاراته ایران با ماکائو در 12 تیر امسال خبر داد و گفت: اردوی تیم ملی در رشت برگزار می‌شود.
 


 مسعود رهنما عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت تیم‌ ملی کاراته کشور، اظهار کرد: تیم ملی کاراته گیلان برای آمادگی بیشتر با تیم ملی کاراته ماکائو در اردوی مشترک با تیم ملی ایران مسابقه می‌دهد.

 وی با بیان اینکه تیم ماکائو با 9 کاراته از 12 تیر به مدت 10 روز در گیلان اردوی مشترک برگزار می‌کند، گفت: تیم ملی به همراه تیم منتخب کاراته گیلان تمرین می‌کند.

 سرمربی تیم ملی کاراته امید و بزرگسالان، افزود: در پایان این اردو تیم‌های ملی ایران، ماکائو و تیم منتخب کاراته گیلان در دیداری دوستانه به مصاف همدیگر می‌روند.

 وی گفت: این اردوی مشترک و دیدار تدارکاتی به درخواست تیم ملی ماکائو که سال گذشته نیز از شرایط فنی و تمرینی مناسب در گیلان استفاده کرده بودند انجام می‌شود.

 رهنما، خاطرنشان کرد: تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران با 14 ملی‌پوش به رشت می‌آید که هفت نفر از آنها گیلانی هستند.

 به گفته وی، سعید و وحید حسنی‌پور، حامد زیگساری، محمد قاسمی، امیررضا پورمحمد، عماد مژدهی و دادیار رهنما از گیلان در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران حضور دارند.

 این مسئول، تیم ملی کاراته امید و بزرگسالان خود را برای حضور در رقابت‌های ستارگان جهان در روسیه، امیدهای جهان در اسپانیا و قهرمانی آسیا در امارات آماده می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد