مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

انتخابی نوجوانان و جوانان؛ کومیته کاهای راه یافته به اردوی تیم بانوان مشخص شدند

انتخابی نوجوانان و جوانان؛
کومیته کاهای راه یافته به اردوی تیم بانوان مشخص شدند

 کومیته کاهای نوجوان و جوان کشومان در بخش بانوان روز جمعه 31 خرداد ماه درسالن شهید کبکانیان تهران به مصاف هم رفتند تا جواز حضور در اردوهای آماده سازی تیم ملی را کسب کنند.

 در وزن منهای 47 کیلوگرم رده سنی نوجوانان، "فائزه چیذری" ازاستان البرز با 5 برد و "مژده قاسمی" از هرمزگان با 4 برد و یک باخت به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در وزن منهای 54 کیلوگرم، "آویشن باقری" از گیلان با 3 برد و "زینب رضایی" از مازندران با 2 برد و یک باخت و در وزن 54+کیلوگرم "فاطمه پروانه" از گیلان با 4 برد و "ملیکا احدی" از تهران با 3 برد و یک باخت جواز حضور در تیم ملی را دریافت کردند.

در رده سنی جوانان و در وزن منهای 48 کیلوگرم، "سمیه تکمار" از هرمزگان با 3 برد "فاطمه قربانزاده" با 4 برد و یک باخت مجوز حضور در تیم ملی را بدست آوردند. ضمن اینکه "درنا کاویانی" از فارس نیز به دلیل عملکرد مناسب اردونشین شد.

در وزن منهای 53 کیلوگرم، "پریسا وفایی" از تهران با 3 برد و "زهرا طرازپور" از فارس با 2 برد و یک باخت نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی بودند.

در وزن منهای 59 کیلوگرم "بهنوش محمدی" از تهران با 7 برد و یک باخت و "مائده بابایی" از مازندران با 6 برد و 2 باخت و در وزن به اضافه 59 کیلوگرم "نفیسه گلشنی" از تهران با 3 برد و "بهنوش نجفی" از کرمانشاه با 2 برد و یک باخت نفراتی بودند که به اردوی تیم ملی راه یافتند.

مرحله نخست اردوهای آماده سازی تیم های نوجوانان و جوانان کاراته ایران در بخش بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی امارات نهم تیرماه آغاز خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد