مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

دبیر فدراسیون کاراته خبر داد؛ تیم ملی کاراته در مسابقات غرب آسیا شرکت می کند

دبیر فدراسیون کاراته خبر داد؛
 تیم ملی کاراته در مسابقات غرب آسیا شرکت می کند

 دبیر فدراسیون کاراته گفت: تیم های ملی مردان و زنان کاراته ایران در دومین دوره رقابتهای قهرمانی غرب آسیا شرکت می کنند.

محسن آشوری در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته ادامه داد: دومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی غرب آسیا( 11 الی 16 شهریور ماه) به میزبانی شهر امان پایتخت اردن برگزار خواهد شد.

وی افزود: فدراسیون غرب آسیا دعوتنامه مسابقات را برای فدراسیون های عضو ارسال کرده که بر این اساس تیم های ملی مردان و زنان ایران در رقابتهای فوق شرکت خواهند کرد.

دبیر فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه در مسابقات امسال رقابتهای بخش بانوان نیز برای نخستین بار برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در بخش بانوان به غیر از کاتای تیمی که همه کشورها در آن حضور خواهند داشت، بر اساس سهمیه بندی از 7 فرصت دیگر می توانیم در 4 فرصت نماینده داشته باشیم.

آشوری ادامه داد: در بخش مردان نیز جدا از کاتای تیمی که با حضور نمایندگان تمام کشورها برگزار می شود از 8 فرصت باقی مانده فقط در 5 فرصت می توانیم نماینده اعزام کنیم.
وی با تاکید بر اینکه رقابتهای غرب آسیا با ششمین مرحله لیگ جهانی که 17 و 18 شهریور ماه در ترکیه برگزار می شود فاصله زمانی اندکی دارد، عنوان کرد: به زودی نشستی با کادر فنی خواهیم داشت تا علاوه بر مشخص کردن ترکیب اعزامی به این دو رویداد طوری برنامه ریزی کنیم تا در اردن و ترکیه نتایج خوبی بدست آوریم.

دبیر فدراسیون کاراته عنوان کرد: موفقیت و قهرمانی در رقابتهای غرب آسیا می تواند آغازی برای کسب نتایج درخشان در مسابقات آسیایی امارات باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد